کد خبر : 1761581 | 24 خرداد 1400 ساعت 20:35 | 5.9K بازدید | 1 دیدگاه

دشان: نمی‌گویم پنالتی‌زن اول‌مان کیست

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، معتقد است که تیمش مقابل آلمان باید عملکرد گروهی خوبی داشته باشد.

دشان: نمی‌گویم پنالتی‌زن اول‌مان کیست

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب دو تیم آلمان و فرانسه در یکی از جذاب ترین مسابقات یورو به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ تقابل بین تیم‌های قهرمان دو جام جهانی قبلی که هواداران فوتبال مدت‌ها منتظر آن بودند.

 

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، پیش از بازی فردای تیمش در مورد اینکه برخی بازیکنان آلمان این مسابقه را به یک جنگ تلقی می کنند گفت: "بازی در چنین سطح بالایی مانند مبارزه ورزشی است. آلمانی ها برای این کار آماده هستند. تعهد کامل از سوی دو تیم وجود دارد و در چنین سطح بالای تکنیک تفاوت ها را ایجاد می کند."

 

 

1612173

 

 

برنامه برای مهار مثلث مولر، گنابر،هاورتز: " فکر می‌کنم که موقعیت ثابتی وجود ندارد. هاورتز قادر است در همه قسمت های خط میانی به میدان برود. گنابری می‌تواند در عمق خطرناک باشد و همچنین ورنر و سانه را هم باید در نظر گرفت. ما برای محدود کردن تاثیر آنها نه به عملکرد فردی بلکه به کار گروهی احتیاج داریم. این برای ما ضروری خواهد بود."

 

پنالتی زن اول فرانسه: "من نمی‌خواهم جزئیاتی در این باره به شما بگویم چرا که با این کار آنها را در اختیار حریف هم قرار خواهم داد. به موقع خواهید دید که چه اتفاقی رخ می دهد."

 

 

1612172

 

 

اتفاق رخ داده برای اریکسن: "این یکی از شرایط بحرانی است که ممکن است به وجود بیاید. پیش‌بینی چنین اتفاقاتی غیر ممکن است. فکر می‌کنم در مورد کادر پزشکی که در ورزشگاه حضور داشتند و کارهایی که انجام شد همه چیز به موقع رخ داد."

دیدگاه‌ها