کد خبر : 1761711 | 25 خرداد 1400 ساعت 13:09 | 25.8K بازدید | 6 دیدگاه

عدنان حمد:ایران–عراق، فراتر از یک مسابقه‌فوتبال است

سرمربی سابق تیم ملی عراق گفت که جدال تیم های ملی کشورش و ایران، چیزی فراتر از یک مسابقه فوتبال است.

عدنان حمد:ایران–عراق، فراتر از یک مسابقه‌فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی فوتبال ایران و عراق امروز در حساس ترین دیدار گروه سوم مقدماتی جام جهانی به مصاف هم می روند. برنده این دیدار صدرنشینی خود را قطعی می کند و شاگردان اسکوچیچ نیز برای صعود به دور بعد، باید حتما در دیدار امروز حداقل یک امتیاز کسب کنند.


عدنان حمد سرمربی سابق تیم ملی عراق که در چندین مقطع هدایت تیم ملی کشورش را برعهده داشت و مقابل ایران نیز قرار گرفت، در پیامی توئیتری اعلام کرد که نبرد دو تیم، چیزی فراتر از یک مسابقه فوتبال است و برای کشورش آرزوی موفقیت کرد.


عدنان حمد در این توئیت نوشت: «یک مسابقه مهم و سرنوشت ساز برای تیم ملی ما مقابل ایران. این بازی چیزی فراتر از یک مسابقه فوتبال است. با آرزوی پیروزی برای تیم ما در مسابقه امروز.»

 

1612428

 


تیم های ملی ایران و عراق طی سالیان گذشته همواره رقابت سخت و جذابی با یکدیگر داشته اند و عراقی ها طی چند دیدار اخیر عملکرد بهتری نسبت به ایران داشته اند و همین مسئله موجب افزایش انگیزه شاگردان اسکوچیچ برای جبران شکست های اخیر مقابل عراقی هاست.


در سمت مقابل نیز هواداران عراق در فضای مجازی به حساسیت زیاد این بازی پرداخته و در انتظار یک بازی زیبا و تماشایی از سمت دو طرف هستند. دیداری که ساعت 21 به وقت تهران و در استادیوم المحرق بحرین برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها