کد خبر : 1761787 | 25 خرداد 1400 ساعت 19:35 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

آنری: امیدوارم امباپه هرگز مصدوم نشود

تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه علاقه ای به اظهارنظر در مورد آینده کیلیان امباپه، گلزن جوان پاری سن ژرمن ندارد.

آنری: امیدوارم امباپه هرگز مصدوم نشود

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک سال دیگر از قرارداد کیلیان امباپه با باشگاه پاری سن ژرمن باقی مانده و اظهارنظرهای خود این بازیکن در روزهای اخیر، احتمال جدایی او و انتقال به رئال مادرید در فصل تابستان را افزایش داده است. اما تیری آنری در مصاحبه ای ابراز امیدواری کرد کیلیان امباپه هرگز دچار مصدومیتی طولانی مدت نشود تا همه از درخشش او در زمین فوتبال در سال های آینده لذت ببرند.

 

1609488

 

تیری آنری گفت: "کیلیان امباپه از آن دسته بازیکنانی است که در جریان یک مسابقه می تواند تساوی را به پیروزی، شکست به تساوی و حتی گاه شکست را به برد تبدیل کند. امباپه چنین استعدادی دارد و در اختیار داشتن چنین بازیکنی فوق العاده است. علاوه بر این امباپه هنگام مالکیت توپ باهوش عمل کرده و در بازی از مغز خود استفاده می کند که من این مورد در سبک بازی او را دوست دارم.

 

احتمال جدایی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن؟ ابتدا باید تاکید کنم من نسبت به باشگاه پاری سن ژرمن و آنچه آنها به دست آورده اند احترام زیادی قائل هستم، بنابراین بی انصافی است که من در مورد جدایی یا ماندن امباپه در این باشگاه صحبت کنم. امباپه با توجه به دستاوردها و اهدافی که در ذهن دارد در مورد آینده اش تصمیم گیری خواهد کرد. من فقط امیدوارم که امباپه هیچگاه مصدوم نشود تا ما می توانیم برای مدت بسیار طولانی شانس تماشای بازی او را داشته باشیم، زیرا امباپه بازیکنی خاص است."

دیدگاه‌ها