کد خبر : 1761951 | 26 خرداد 1400 ساعت 15:20 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

سفر مستقیم به اسلوونی؛ کاتانچ در آستانه جدایی

سرمربی اسلوونیایی تیم ملی عراق پس از شکست مقابل ایران، مستقیما راهی کشورش شده و گفته می شد او در آستانه جدایی از این تیم است.

سفر مستقیم به اسلوونی؛ کاتانچ در آستانه جدایی

به گزارش "ورزش سه"، علی رغم راهیابی تیم ملی فوتبال عراق به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، سرنوشت سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی این تیم پس از باخت مقابل ایران مشخص نیست. رسانه Rudaw عراق در این خصوص به احتمال بالای جدایی این مربی پرداخته است.


وب سایت Rudaw نوشته است: پس از شکست تیم عراق با یک گل مقابل ایران، کاتانچ در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: من خوشحالم که بازیکنان آنچه را که باید انجام می دادند، انجام دادند و در بازی های گذشته تلاش زیادی کردند اما شرایط عادی نبود و من آن را در دفترچه خاطراتم یادداشت خواهم کرد که یکی از باشگاه‌های محلی بازیکنان خود را قبل از ورود به مسابقات مقدماتی جام جهانی کنار گذاشته است و این اتفاق در هیچ تیمی در طول حرفه من به عنوان مربی رخ نداده است.


در پنج ماه گذشته، اتحادیه فوتبال عراق حقوق مربی اسلوونیایی را پرداخت نکرده است و طبق اطلاعات به دست آمده به شبکه رسانه ای Rudaw، این مربی پس از بازی با ایران بسیار عصبانی بوده و حاضر به گفتگو با کسی نشده است و در میان سوء ظن هایی که به بعضی بازیکنان عراقی نسبت داده شده، او بدون بازگشت به عراق، مستقیما راهی کشورش اسلوونی شده است.

 


این وب سایت در ادامه نوشت: طبق اخبار منابعی، Rudaw پی برده است که کاتانیچ احتمالاً از هدایت تیم ملی عراق استعفا می دهد و برای بحث در مورد این موضوع، پس از بازگشت به وطن خود، با بهروز دژبد مدیربرنامه ایرانی خود دیدار می کند تا درباره سرنوشت خود تصمیم بگیرد.


عصبانیت کاتانچ از وضعیت تیم عراق و شایعه استعفای او در حالی مطرح شده است که این مربی در مسابقات انتخابی جام جهانی در مجموع هشت مسابقه، در یک دیدار شکست خورد و یک تیم قدرتمند برای عراق تشکیل داد.

دیدگاه‌ها