کد خبر : 1762121 | 27 خرداد 1400 ساعت 17:20 | 98.6K بازدید | 20 دیدگاه

سرمربی روسیه بازی را به‌هم زد

جنگ کوکاکولا؛ چرچسف علیه رونالدو و لوکاتلی

استانیسلاو چرچسوف سرمربی روسیه برخلاف رونالدو و لوکاتلی ستاره تیم ملی ایتالیا، تصمیم گرفت در کنفرانس خبری، نوشابه کوکاکولا را بنوشد.

جنگ کوکاکولا؛ چرچسف علیه رونالدو و لوکاتلی

به گزارش "ورزش سه"، بحث بر سر بطری های نوشابه کوکاکولا به سوژه شماره یک رسانه های جهان تبدیل شده است. کریستیانو رونالدو در نشست خبری پیش از دیدار پرتغال مقابل مجارستان، در حالیکه بر روی صندلی خود مستقر شده بود، ناگهان شیشه های نوشابه کوکاکولا را از روبرویش برداشت و با لحن تمسخرآمیزی کلمه "کوکاکولا" را بر زبان آورد.

 

 

1612202

 


او سپس یک بطری آب را از روی میزش برداشت و آن را به حاضرین در کنفرانس خبری نشان داد. او رو به دوربین های تلویزیونی از مردم درخواست کرد به جای نوشابه، آب بنوشند. این اقدام فوق ستاره پرتغالی 4 میلیارد دلار به کمپانی سازنده نوشابه ضرر زد. رونالدو حساسیت شدیدی روی رژیم غذایی خود داشته و از نوشیدن و خوردن هر گونه مواد مضری امتناع می ورزد.

 

 

1613154

 

 


این اتفاق شب گذشته نیز برای لوکاتلی ستاره آینده دار تیم ملی ایتالیا رخ داد. او که مقابل سوئیس دو گل برای آتزوری به ثمر رساند تا زمینه ساز پیروزی تیم روبرتو مانچینی شود، در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی اقدامی مشابه کریستیانو رونالدو انجام داد. لوکاتلی پیش از نشستن روی صندلی نوشابه های روی میز را کنار گذاشت و همچون رونالدو آب را در جلوی خود قرار داد.

 

 

1613215

 


اما در سوی دیگر ماجرا، استانیسلاو چرچسوف سرمربی روسیه قرار دارد. او که موفق شده بود با یک گل از سد فنلاند عبور کند، برخلاف رونالدو و لوکاتلی، در اقدام مخالف این دو بازیکن به نوعی از شرکت کوکاکولا حمایت کرد.
این مربی تحت تأثیر اقدامات رونالدو قرار نگرفت و تصمیم گرفت در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از بازی روسیه برابر فنلاند یکی از بطری های کوکاکولا را که در روبرویش قرار گرفته بود، بنوشد. او دستش را به سمت بطری های نوشابه برد و پس از نوشیدن مقداری از آن، بطری را سر جایش گذاشت.

 

 

1613214

 


جورجی جیکیا روزنامه نگار RT، به چرچسوف گفت: "آیا ندیدی که رونالدو چه کرد؟ او از شر بطری های نوشابه خلاص شد." اما چرچسوف بدون اهمیت به این صحبت ها، یکبار دیگر بطری را از سرجایش برداشت و به نوشیدن نوشابه کوکاکولا مشغول شد تا بدین صورت با رونالدو و لوکاتلی وارد جنگ بر سر نوشابه کوکاکولا شده باشد.
روسیه که بازی نخست خود را با نتیجه 3 بر صفر به بلژیک واگذار کرده بود، موفق شد با یک گل از سد فنلاند عبور کند و امیدهایش برای صعود به مرحله بعد را نگه دارد.

 

 

1613213

دیدگاه‌ها