کد خبر : 1762147 | 27 خرداد 1400 ساعت 20:01 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

برونو فرناندز: حالا هدف ما شکست آلمان است

برونو فرناندز، ستاره خط میانی تیم ملی پرتغال مدعی شد این تیم با تمام وجود برای برتری مقابل آلمان تلاش خواهد کرد.

برونو فرناندز: حالا هدف ما شکست آلمان است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال در اولین گام عملکردی درخشان داشته و با به ثمر رساندن سه گل در دقایق پایانی موفق به کسب پیروزی مقابل تیم ملی مجارستان شد. شاگردان فرناندو سانتوس در دومین دیدار و در مسابقه اش دشوار به مصاف تیم ملی آلمان خواهند رفت و برونو فرناندز تاکید کرد علیرغم مهارت فردی بازیکنان مانشافت، او و دیگر بازیکنان پرتغال روی قدرت تیمی خود متمرکز خواهند شد.

 

1613263

 

برونو فرناندز گفت: "تا آخر پیش خواهیم رفت و مهم ترین موضوع خود ما هستیم. ما متحدیم و بدون روحیه تیمی هیچ هدفی حاصل نخواهد شد. این تفکر به ما کمک می کند تا اهداف خود را به دست آوریم. هر دیداری در رقابت های جام ملت های اروپا دشوار است. ما در دیدار مقابل مجارستان کمی سوپرایز شدیم و البته شرایط هر مسابقه ای متفاوت است.

 

هر تیمی به روشی مختلف و متفاوت بازی می کنند. ما از مهارت های فردی بازیکنان آلمان باخبریم، اما تمرکز ما روی قدرت تیمی است و می دانیم که چه کاری باید انجام دهیم. صرف نظر از پیروزی مقابل مجارستان، مواردی وجود دارد که باید اصلاح کنیم و این اتفاق در بازی بعدی رخ خواهد داد. تمرکز ما این است که به دنبال پیروزی مقابل آلمان باشه و در این دیدار بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم."

دیدگاه‌ها