کد خبر : 1762239 | 28 خرداد 1400 ساعت 15:01 | 33.6K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای آاس:

حمله رئال برای جذب پدیده ایتالیایی یورو 2020

رئال مادرید قصد دارد برای تقویت سمت چپ خط دفاعی خود مدافع رم و تیم ملی ایتالیا را جذب کند.

حمله رئال برای جذب پدیده ایتالیایی یورو 2020

به گزارش "ورزش سه"، از کمتر از یک ماه دیگر تمرینات پیش فصل رئال زیر نظر کارلو آنچلوتی شروع خواهد شد. رئال فصل بعد نه زیدان را دارد و نه سرخیو راموس را اما سران باشگاه ابتدا آنچلوتی را جانشین زیدان کردند و دیوید آلابا نیز قرار است جای راموس را پر کند. کار رئال در نقل و انتقالات هنوز به شکل جدی شروع نشده و بازیکنانی دیگر نیز به این تیم اضافه خواهند شد.

 

 

1613484

 

 

طبق ادعای آاس، یکی از آنها می تواند لئوناردو اسپیناتزولا مدافع چپ تیم ملی ایتالیا و باشگاه رم باشد. به همین منظور  اخیرا جلسه ای بین نماینده رم، ایجنت بازیکن و نیز لوئیس کامپوس مدیرورزشی سابق لیل(کسی که به نظر مدیر ورزشی رئال خواهد شد) به انجام رسید و دو طرف در مورد معاوضه بورخا مایورال و اسپیناتزولا مذاکره کردند.

مایورال فصل قبل را قرضی در رم بازی کرد و 17 گل زد و 4 پاس گل هم داد ولی رمی ها قصد فعال کردن بند خرید 20 میلیون یورویی او را ندارند. به همین منظور رئال پیشنهاد معاوضه این دو بازیکن را مطرح کرده است.

 

 

1595961

 

 

اسپیناتزولای 28 ساله فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشت و مدافع چپ ثابت تیم ملی ایتالیا در یورو 2020 نیز محسوب می شود. رئال قصد تمدید با مارسلو را ندارد و ترجیح می دهد این بازیکن را به باشگاهی دیگر واگذار کند تا از پرداخت دستمزد 8 میلیون یورویی او خلاص شود. 

اسپیناتزولا اگر در نهایت جذب شود، باید برای فیکس شدن با فرلاند مندی رقابت کند. او مدافع محبوب کارلتو است و این احتمال بالاست که در نهایت مندی را نیمکت نشین کند. گفته می شود رم 30 میلیون یورو برای اسپیناتزولا می خواهد و باید دید در نهایت مذاکرات به کجا ختم می شود.

 

 

دیدگاه‌ها