کد خبر : 1762243 | 28 خرداد 1400 ساعت 15:11 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

پرویزی: خوشه طلایی یکی از پاک ترین تیم ها است

آقای مدیر؛ چون پول نداریم بازی هایمان پخش نمی شود

حسین پرویزی، مالک و مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی می گوید اگر بازی های این تیم به طور مستقیم از شبکه ی استانی پخش نمی شود عمدی نیست و از روی بی پولی است.

آقای مدیر؛ چون پول نداریم بازی هایمان پخش نمی شود 

او به خبرنگار "ورزش سه"، در این باره می گوید: مدیر عامل باشگاه تیم بادران در برنامه ی فوتبال یک گله کرده است که بازی های خوشه طلایی از تلویزیون پخش نمی شود تا خیلی از ترفندها برای صعود این تیم به لیگ برتر پنهان بماند! همین طور مس کرمان را مثال زدند. من در مورد مس کرمان نمی توانم حرفی بزنم اما در مورد تیم خودم می گویم ما بخش خصوصی هستیم و متاسفانه بر خلاف دوستان این قدر در آمد نداریم که برای پخش مستقیم بازی ها و برای هر بازی نزدیک به 7 تا 8 میلیون  تومان هزینه کنیم. از سویی تنها بازی خوشه طلایی نیست که از تلویزیون پخش نمی شود. خیلی از بازی ها هستند که پخش نمی شوند. اینها به کنار؛ این توهین به ناظر داوری و نماینده ی فدراسیون فوتبال است که همه اتفاقات بازی را رصد می کنند و در پایان بازی به فدراسیون فوتبال گزارش می دهند. متاسفانه دوستان نمی دانند درد ما چیست و تهمت می زنند. 


مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی ادامه داد: تیم ما یکی از پاک ترین تیم های فوتبال دسته اول است. فصل گذشته ما در خانه در برابر بادران 3-2 شکست خوردیم و من به رختکن این تیم رفتم و پیروزی را به آنها تبریک گفتم. اما آنها این فصل از ما دو بر صفر و در زمین بازی شکست خوردند اما ظرفیت باخت را نداشتند. من به هیچ وجه گفته های سرمربی تیممان را در جریان این بازی تایید نمی کنم و حتی با او صحبت هایی هم در این زمینه داشتم اما صحبت هایی که او انجام داد نه رسمی بود و نه دوربینی آن را ضبط کرد و از فرط عصبانیت بود.

 

چون از سوی داور اخراج شده بود عصبانی شد و در عصبانیت حرف هایی زد که البته نباید می زد. به یقین سرمربی ما در آرامش این حرف ها را نخواهد زد اما دوستان تصاویر صحبت های سرمربی ما را ضبط کردند و همه چا پخش کردند تا سرمربی ما محروم شود و ما از نداشتن سه مربی خود در بازی با چوکا ضربه بخوریم و در نهایت تن به شکست دهیم. این ها جوانمردانه نیست. از هر کس سوال کنید افشای خطای کسی را در عوام تایید نمی کنند و این کار جوانمردانه نبود. صعود به لیگ برتر مهم است اما نه به هر قیمتی. 


مالک باشگاه خوشه طلایی با اشاره به اینکه تیمش برای صعود به لیگ برتر تلاش می کند؛ گفت: در همین فصل و در برخی از بازی ها ما از اشتباهات داوری متضرر شدیم. نمونه اش در بازی با خیر خرم آباد. توپ در ضد حمله بود که داور به اشتباه هند بازیکن ما را اعلام کرد که همین ضربه تبدیل به گل شد. بدون شک این اشتباه و اشتباهات دیگر سهوی بوده و دوست هم نداریم اتهامی به تیمی وارد کنیم. دوستان اول درد ما را بدانند و بعد قضاوت کنند و صعود به لیگ برتر آنقدر ارزش ندارد که هر گونه که تصور می کنیم و دلمان می خواهد حرف بزنیم.

دیدگاه‌ها