کد خبر : 1762278 | 28 خرداد 1400 ساعت 18:16 | 6.5K بازدید | 7 دیدگاه

دشان: گریزمان یکی از بهترین بازیکنان دنیاست

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر مجارستان تمجید ویژه ای از آنتوان گریزمان انجام داد.

دشان: گریزمان یکی از بهترین بازیکنان دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان جام جهانی 2018 روسیه و یکی از اصلی‌ترین مدعیان فتح یورو 2020 کار خود را در این رقابت ها با پیروزی در برابر تیم قدرتمند آلمان پشت سر گذاشت؛ جایی که آنها در مونیخ و با گل به خودی متس هوملس از سد آلمان عبور کردند.

 

فرانسه فردا در دومین بازی خود در مرحله گروهی به مصاف مجارستان خواهد رفت. دیدیه دشان پیش از آغاز این مسابقه گفت: "پیروزی در بازی اول دور گروهی اهمیت زیادی دارد اما هرگز نمی تواند تعیین کننده شرایط باشد. با این‌حال ما از این مزیت برخوردار هستیم که در صورت پیروزی مقابل مجارستان صعود خود را به مرحله بعد قطعی کنیم. با این حال ما گام به گام جلو خواهیم رفت و من قبل از مسابقه دوم هرگز به دیدار سوم مان فکر نمی کنم."

 

 

1613536

 

 

دشان در مورد شرایط سیاسی موجود در مجارستان و اینکه آنها باید در ورزشگاه پر از تماشاگر به مصاف این تیم بروند، نیز گفت: " ما نباید فوتبال و سیاست را با هم درگیر کنیم و بیایید این کار را انجام ندهیم. پر بودن استادیوم یک اتفاق خوب برای مجارستان محسوب می شود و تا حدودی در دیدار برابر پرتغال نیز به کمک آنها آمد. ما مقابل مجارستان که تیمی منظم و سازمان یافته است که آن هم به خاطر سرمربی ایتالیایی آنهاست، کار سختی پیش رو داریم."

 

دشان همچنین به تمجید از ستاره خط حمله خود یعنی آنتوان گریزمان پرداخت و گفت: "گریزمان بازیکنی است که تلاش زیادی برای تیم انجام می‌دهد و برخی مواقع بیش از حد معمول در کارهای دفاعی شرکت می‌کند؛ مسئله ای که می تواند به ایجاد تعادل در تیم ما کمک ویژه‌ای کند. البته این عملکرد و باعث نمی‌شود که در حمله نتواند تاثیرگذاری خوبی داشته باشد. به آمار و ارقامی که او به جای گذاشته نگاه کنید تا متوجه شوید که چه تاثیر فوق‌العاده‌ای در فرانسه داشته است. من می‌توانم از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا و اروپا نام ببرم."

 

 

1613535

دیدگاه‌ها