کد خبر : 1762292 | 28 خرداد 1400 ساعت 19:22 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

سوئد ۱-۰ اسلواکی؛ صعود به صدر با یک پنالتی

سوئد در مسابقه ای که نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد با یک گل از سد اسلواکی عبور کرد.

سوئد ۱-۰ اسلواکی؛ صعود به صدر با یک پنالتی

به گزارش "ورزش سه"، سوئد و اسلواکی امروز دومین مسابقه خود در رقابت‌های گروهی یورو را در مقابل یکدیگر برگزار کردند؛ دیداری که در نهایت با نتیجه 1-0 به سود سوئد خاتمه یافت.

 

در ابتدای بازی سوئد توپ و میدان را در اختیار داشت و چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه اسلواکی ایجاد کرد اما در به ثمر رساندن گل ناکام بود تا کار به تعادل کشیده شود.

 

 

1613548

 

 

در ادامه مسابقه این اسلواکی بود که کنترل کار را در اختیار گرفت. با این حال به طور کلی در نیمه اول کار متعادل دنبال شد اما دو تیم در ایجاد موقعیت روی دروازه یکدیگر ناکام بودند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتداییی با تساوی بدون گل تمام شود.

 

اسلواکی می توانست در دقایق ابتدایی نیمه دوم گل برتری را به ثمر رساند اما ضربه اونری دودا با اختلاف کمی از بالای دروازه سوئد عبور کرد.

 

 

1613547

 

 

در دقیقه 59 مهمترین موقعیت بازی توسط سوئد خلق شد. ارسال به روی دروازه اسلواکی با ضربه سر لودویگ آگسستینسن همراه شد اما در این صحنه دروازه بان اسلواکی یک واکنش استثنایی از خود به نمایش گذاشت و توپ را راهی کرنر کرد.

 

در دقیقه 67 بازهم این سوئد بود که می توانست گل برتری را به ثمر برساند اما ضربه سر الکساندر ایساک با اختلافی بسیار کم از بالای دروازه اسلواکی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 71 باز هم الکساندر ایساک حرکت فوق العاده ای را از جناح چپ انجام داد و بعد از عبور از سد چند بازیکن اسلواکی شوت محکمی را روانه دروازه این تیم کرد اما باز هم درخشش دروازه‌بان اسلواکی مانع از گلزنی سوئد شد.

 

 

1613549

 

 

در دقیقه 76 روبن کوایسون با دروازه اسلواکی تک به تک شد اما بعد از عبور از سد دروازه‌بان این تیم با خطا متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. امیل فورسبرگ پشت توپ زد و دروازه اسلواکی را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1613552

 

1613551

 

در ادامه مسابقه اسلواکی حملاتی را روی دروازه سوئد ترتیب داد اما در باز کردن دروازه این تیم ناکام بود تا بازی با همان یک گل به سود سوئد خاتمه پیدا کند و این تیم به صدر جدول گروه برسد.

دیدگاه‌ها