کد خبر : 1762415 | 29 خرداد 1400 ساعت 14:20 | 15.5K بازدید | 1 دیدگاه

سکوت آذرنیا درباره وضعیت شجاعی و دژاگه

سرپرست تیم تراکتور در مورد وضعیت مبهم دو ستاره این تیم سکوت کرد.

سکوت آذرنیا درباره وضعیت شجاعی و دژاگه

به گزارش "ورزش سه"، حسن آذرنیا، سرپرست باشگاه تراکتور که در نبود مدیرعامل، کارهای مدیریتی این باشگاه را هم انجام می دهد، در آستانه بازی حساس فردا مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران حضور یافته و به سوالاتشان پاسخ داد:

 

همه بازی ها سخت است

به نظر من همه بازی ها سخت است و فردا هم یکی از همان بازی هاست. هر چند که بازی مهمی است و تراکتور برای اولین بار در سوپرجام بازی می کند. پرسپولیس هم تیم خوبی است و ما هم خودمان را آماده کرده ایم.

 

دوست داریم جام را به تبریز ببریم

سعی می کنیم در مرحله اول اخلاق ورزشی را رعایت کنیم، در مرحله دوم یک بازی با کیفیت ارائه کنیم و در مرحله سوم دوست داریم نتیجه بگیریم و این جام را به تبریز ببریم انشالله اگر شانس یارمان باشد و خدا کمک مان کند.

 

اوضاع ما اصلا سخت نشده بود

اوضاع ما اصلا سخت نشده بود. به خاطر فشردگی بازی هایی که در آسیا داشتیم متاسفانه 6 بازیکن مان پس از بازگشت به ایران مصدوم شدند. در این وقفه ای که پیش آمد خدا را شکر همه مصدومان مان رسیده اند و در اختیار تیم هستند. در صورت صلاحدید سرمربی هر بازیکنی که نیاز باشد فردا به میدان خواهد رفت.

 

سکوت در مورد فسخ اشکان و مسعود...

آذرنیا در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد مسعود شجاعی و اشکان دژاگه که گفته می شود قرارداد خود را غیابی فسخ کرده اند، با گفتن این جمله که "اوامری نیست؟ با اجازه..." محل را ترک کرد. در حالی که خبرنگاران با اصرار خواهان پاسخگویی او بودند اما سرپرست تراکتوری ها ترجیح داد این سوال را بی پاسخ بگذارد.

 

دیدگاه‌ها