کد خبر : 1762567 | 30 خرداد 1400 ساعت 18:42 | 126.4K بازدید | 42 دیدگاه

یحیی و چالش مصدومان در سوپرکاپ

ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور

یحیی برای دستیابی به اولین جام فصل، چالش بزرگی را با توجه به غیبت چند چهره سرشناس تیمش پیش‌رو دارد.

ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان لیگ برتر و جام حذفی امروز برگزار کننده دیدار سوپرکاپ خواهند بود تا تکلیف اولین جام فصل مشخص شود.


برای یحیی گل‌محمدی اما این بازی با دردسر بزرگی همراه شده است؛ کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری در کنار شهریار مغانلو سه بازیکن مصدوم این تیم هستند و بوژیدار رادوشوویچ نیز راهی کشورش شده تا آنها گلر دوم قابل اعتماد و باتجربه‌ای روی نیمکت خود نداشته باشند.


با این حال این تیم برای دیدار امشب حامد لک را درون دروازه‌اش خواهد داشت. لک با سابقه حضور در تراکتور اینبار برابر این حریف و سرمربی نام‌آشنایش قرار خواهد گرفت و رقابت را دنبال می‌کند.


زوج خط دفاعی پرسپولیس نیز با حضور سیدجلال حسینی و محمد‌حسین کنعانی‌زادگان شکل خواهد گرفت و در سمت چپ بار دیگر سعید آقایی به ترکیب اصلی بازمی‌گردد و در سمت راست نیز مهدی شیری با شماره ١٧ به کار گرفته شده است.

 

1614021


سیدجلال حسینی در بازی رفت و در لیگ برتر زننده گل سه امتیازی و ارزشمند تیمش مقابل تراکتور بود و در این بازی انگیزه‌های زیادی دارد تا بتواند یک جام دیگر در دوره حضورش در پرسپولیس به کارنامه‌اش اضافه کند. سعید آقایی نیز که بعد از پشت سر گذاشتن دوره کرونا از آمادگی مطلوبی برخوردار است، به پست تخصصی خود بازگشت و باید دید مقابل همشهریانش چه عملکردی به جا می‌گذارد.


در خط میانی نیز میلاد سرلک بهمراه احمد نوراللهی دو ملی‌پوش سرخ‌ها برابر تراکتور خواهند بود و رقابت سختی با حریف را دنبال خواهند کرد. احسان پهلوان نیز که سابقه بازی در تراکتور را در کارنامه دارد بهمراه مهدی ترابی دیگر بازیکنان خط میانی پرسپولیس در این تقابل خواهند بود و وظیفه بازیسازی برابر شاگردان رسول خطیبی را برعهده دارند.

 

1614020

 

در نهایت با غیبت شهریار مغانلو، زوج امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر در خط حمله پرسپولیس در سودای گلزنی مقابل تراکتور و محمدرضا اخباری خواهند بود. 

 

ترکیب پرسپولیس
حامد لک
سیدجلال حسینی
محمدحسین کنعانی زادگان
سعید آقایی
مهدی شیری
احمد نوراللهی
میلاد سرلک
احسان پهلوان
مهدی ترابی
امید عالیشاه
عیسی آل کثیر

دیدار دو تیم از ساعت ١٩:۵٠ و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها