کد خبر : 1762805 | 31 خرداد 1400 ساعت 09:24 | 43.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره فرانسوی راضی به ماندن می‌شود؟

پیشنهاد نجومی به پوگبا: بالاترین دستمزد در لیگ برتر

منچستریونایتد در نظر دارد برای حفظ پل پوگبا بالاترین دستمزد در لیگ برتر را به او پیشنهاد بدهد.

پیشنهاد نجومی به پوگبا: بالاترین دستمزد در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا وارد آخرین سال قراردادش با شیاطین سرخ شده است. ستاره فرانسوی در حال حاضر هفته ای 360 هزار یورو دستمزد دریافت می کند و منچستریوناتید مایل است تا با افزایش این مبلغ پوگبا را برای ماندن در اولدترافورد راضی کند.

 

1614379

 

سان گزارش کرده است که منچستریونایتد برای اطمینان از ادامه همکاری با پوگبا به او قراردادی پنج ساله با دستمزد هفتگی 480 هزار یورو پیشنهاد کرده است.

این البته پیشنهاد اولیه یونایتد به پوگبا است و درباره جزییات این قرارداد وقتی هافبک فرانسوی، که اکنون روی تیم ملی کشورش تمرکز دارد، از یورو بازگشت مذاکره خواهد شد.

 پوگبا اخیرا در کنفرانس مطبوعاتی خود گفته است: "من یک سال از قراردادم باقی است، همه این را می دانند. هیچ پیشنهاد مشخصی برای تمدید ارائه نشده است. من هنوز در منچستر هستم.

بعد از پایان فصل، به تعطیلات رفتیم، بنابراین من با مدیران باشگاه و مربی صحبتی نکردم. در حال حاضر روی یورو تمرکز دارم."

 

1614382

 

متقاعد کردن پوگبا به ادامه تعهد به منچستریونایتد پیشنهادی نجومی را می طلبد، چرا که اگر او منتظر بماند تا به عنوان بازیکن آزاد و در یک انتقال رایگان اولدترافورد را ترک کند، می تواند از باشگاه بعدی خود قراردادی بسیار عظیم با دریافت پاداش در کنار دستمزدی هنگفت را طلب کند.

در طول سال های اخیر بیش از یک بار به نظر می رسید که احتمال جدایی ستاره فرانسوی از یونایتد وجود دارد. گاهی اوقات به نظر می رسید که مینو رایولا، مدیر برنامه های پوگبا، علناً در تلاش است تا یک باشگاه دیگر برای او پیدا کند.

در ماه دسامبر و با توجه به پیشنهاداتی از یوونتوس و رئال مادرید، رایولا درباره آینده پوگبا گفت: "می توانم بگویم که کار پوگبا در منچستر یونایتد تمام شده است. پل در منچستریونایتد خوشحال نیست چرا که دیگر نمی تواند به آن شکلی که دوست دارد و انتظار دارد خودش را در این باشگاه نشان دهد. پل به تیم جدیدی نیاز دارد، او نیاز به هوای تازه دارد."

 

1614380

 

هر چند با وجود این صحبت ها پوگبا در فصل گذشته یکی از بازیکنان کلیدی در تیم اوله گنار سولسشر بود و در 42 بازی رد تمام رقابت ها با پیراهن شیاطین سرخ به میدان رفت.

 

 

دیدگاه‌ها