کد خبر : 1762847 | 31 خرداد 1400 ساعت 12:06 | 19.9K بازدید | 2 دیدگاه

دومین سوپر جام برای احسان پهلوان (عکس)

احسان پهلوان بازیکن تیم پرسپولیس برای دومین بار قهرمانی در سوپر جام را تجربه کرد. البته قهرمانی به همراه پرسپولیس برای او شیرین تر بود.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن بدون حاشیه و البته تاثیر گذار تیم پرسپولیس پیش از این یک بار به همراه ذوب آهن قهرمان سوپر جام شده بود. این اتفاق در سال 95 برای او رخ داد. در مسابقه ای که ذوب آهن به عنوان قهرمان جام حذفی با نتیجه ی 4-2 استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر را شکست داد و قهرمان سوپر جام شد. 

 

دو قهرمانی در جام حذفی و دو قهرمانی در سوپر جام افتخارات بازیکن اهل بجنورد تیم پرسپولیس است که انتظار می رود این کلکسیون در ماه های آینده رنگین تر شود به این خاطر که پرسپولیس هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر شانس قهرمانی دارد و از همه مهمتر اینکه به مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم راه پیدا کرده است. 

 

احسان که یک بار در زمان کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شده بود اما به دلیل حضور در اردوی تیم باشگاهی نتوانست در اردوی تیم ملی حضور یابد با وجود عدم دعوت از سوی اسکوچیچ هم چنان حضور اثرگذاری در ترکیب تیم پرسپولیس دارد و این نشان می دهد هیچ علاقه ای به حاشیه ندارد و تنها فوتبال خود را دنبال می کند. بدون شک احسان با  این طرز تفکر در آینده هم یکی از قطعات پازل یحیی گل محمدی خواهد بود و این شانس را خواهد داشت که جام های بیشتری را در آغوش بکشد. شادی احسان با سوپر جام پرسپولیس نشان می دهد افتخارات در فوتبال همیشه برای این بازیکن تازگی خواهد داشت و هیچ وقت به نقطه صفر در فوتبال نخواهد رسید.

 

دیدگاه‌ها