کد خبر : 1762870 | 31 خرداد 1400 ساعت 13:45 | 41.2K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره سوپرجام؛ مردی که بنفش پوشید (عکس)

علی صفایی و کمک هایش با عملکردی بی نقص بازی پرسپولیس - تراکتور را قضاوت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، قضاوت بازی پرسپولیس و تراکتور همیشه سختی خاص خود را داشته و در فضای مجازی بحث بر سر آن بسیار بوده اما تیم داوری سوپرجام بی توجه به این حرف و حدیث ها، در این بازی نمایش درخشانی را ارائه و با سوت های درست، مسابقه را به شکلی مطلوب هدایت کردند.

نکته جالب اینکه صفایی و کمک هایش در حالی وارد مسابقه شدند که لحظاتی پیش از بازی متوجه شدند دستگاه‌های رادیویی از کار افتاده‌اند که داور وسط در اقدامی جالب، تصمیم گرفت از ایرپادهای موبایل برای ایجاد بستری ارتباطی بین داوران استفاده کند. موضوعی که در نیمه دوم به کارش آمد و باعث اخراج مهدی تیکدری شد.

 

در لحظه اخراج تیکدری، صفایی که صحنه را ندیده بود، تصور می‌کرد که یک برخورد ساده انجام شده اما کمک او خیلی سریع گفت که تیکدری با ضربه مشت به سعید آقایی زده و باید از زمین بازی اخراج شود. علی صفایی نیز او را اخراج کرد تا تراکتور ده نفره به کارش ادامه دهد.

 

 

1614533

 

1614534

 

در دیگر دقایق بازی نیز او مسلط به مسابقه، کارش را ادامه داد. نکته مهم در قضاوت صفایی، سرعتی است که وی با جایگیری درست به بازی می‌دهد و با سوت های بی جهت، بازی را از نفس نمی‌اندازد.

 

این داور 38 ساله قمی که در فصول اخیر مسابقات مهمی را قضاوت کرده، حالا یکی از داوران باسابقه لیگ برتر ایران محسوب می‌شود و احتمالا در آینده بازی های بزرگتری را هم سوت خواهد زد.

دیدگاه‌ها