کد خبر : 1762873 | 31 خرداد 1400 ساعت 13:57 | 14K بازدید | 1 دیدگاه

کارخانه ذوب‌آهن بی‌خیال ورزش حرفه‌ای نشده؛

حسینی و شاگردانش مهندس شدند (عکس)

بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن صبح امروز بازدیدی از کارخانه ذوب آهن داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، شرکت سهامی ذوب آهن یکی از شرکت های بزرگ تولیدی کشور به شمار می رود که در زمینه مسئولیت اجتماعی نیز فعال بوده و تیم فوتبال این باشگاه طی سال های اخیر همواره یکی از تیم های بسیار خوب فوتبال ایران بوده و حتی در سال 2010 به مقام نائب قهرمانی آسیا هم دست پیدا کرد.


سال گذشته اگرچه در مقطعی یزدی زاده مدیرعامل شرکت ذوب آهن از کمرنگ شدن این باشگاه در ورزش حرفه ای حرف زد و تیم بانوان ذوب آهن نیز منحل شد، اما سایر مدیران این مجموعه تاکید کردند، باشگاه ذوب آهن اصفهان همچنان پرقدرت به کار خود در ورزش حرفه ای ادامه خواهد داد.

 

1614545

این گردهمایی به مناسبت سالگرد تاسیس باشگاه ذوب آهن بود که در خردادماه سال 1347 بنیان نهاده شده است و از باشگاه های قدیمی و ریشه دار فوتبال ایران به شمار می رود.

 

همین سیاست ها و البته برخی اختلافات درون سازمانی سبب شد تا سبزپوشان اصفهانی 2 سال بسیار بد و دشوار را سپری کند و امسال هم مانند فصل گذشته در معرض سقوط قرار گرفته است.


مجتبی حسینی و شاگردانش که این روزها تمریناتی پرفشاری را برای نگه داشتن این تیمِ قدیمی فوتبال ایران پشت سر می گذارند، امروز در این مجموعه حاضر شدند و از نزدیک چگونگی تولید فولاد را که البته کار بسیار سخت و نفس گیری است، با تجهیزات ایمنی تماشا کردند.

 

 

1614546


ذوب آهن روز جمعه در شروع دوباره مسابقات باید در ورزشگاه خانگی با آلومینیوم اراک بازی کند و با توجه به فشردگی جدول مسابقات و قرار داشتن  در رتبه پانزدهم با کسب 21 امتیاز به تمام امتیازات این بازی خانگی نیاز مبرم دارد.

دیدگاه‌ها