کد خبر : 1762976 | 31 خرداد 1400 ساعت 21:05 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

متئو کواچیچ:

بازی آخر کرواسی از همیشه دشوارتر است

متئو کواچیچ، هافبک میانی تیم ملی کرواسی دیدار مقابل اسکاتلند در روز پایانی مرحله گروهی را دشوار توصیف کرد.

بازی آخر کرواسی از همیشه دشوارتر است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی در دو دیدار ابتدایی خود برابر انگلیس و جمهوری چک خوب ظاهر نشده و تنها موفق به کسب یک امتیاز شده است. حالا آنها برای افزایش شانس صعود خود نیاز به کسب سه امتیاز مسابقه پایانی برابر اسکاتلند دارند و متئو کواچیچ مدعی شد حریف نیز با تمام وجود برای کسب شانس صعود مبارزه خواهد کرد.

 

متئو کواچیچ گفت: "مطمئنا بعد از دو مسابقه، آخرین بازی آسان نبوده و در واقع حتما دشوارتر خواهد بود، زیرا اسکاتلند نیز برای صعود به دور بعدی نیز مبارزه می کند. ما برای افزایش اعتماد به نفس خود به یک نتیجه خوب و کسب پیروزی نیاز داریم، اما شرایط کمی متفاوت است. ما باید این اوضاع را بپذیریم و تمام تلاش خود را برای به دست آوردن این پیروزی انجام دهیم.

 

1614690

 

این یک مسابقه چالش برانگیز خواهد بود. اسکاتلند تیم خوبی است و آنها هجومی و سرسخت هستند. اسکاتلند تیمی مستحکم بوده و با تمام وجود بازی می کند، بنابراین برای داشتن فرصت گلزنی، سبک بازی خود را با این ویژگی حریف مطابقت دهیم. اگر این کار را نکنیم پایان خوبی در انتظارمان نخواهد بود.

 

بازیکنان جوان ترکیب کرواسی؟ از این جنبه آینده درخشانی در پیش داریم. بازیکنان جوان بسیار با استعدادی در ترکیب کرواسی حضور دارند که در باشگاه های خوبی بازی می کنند. اکنون باید شخصیت این بازیکنان را سنجیده و ببینیم آیا آنها می توانند با قدرت ذهنی خود درخشش بازیکنان بزرگ تر را تکرار کنند یا خیر."

دیدگاه‌ها