کد خبر : 1763020 | 31 خرداد 1400 ساعت 22:57 | 53.7K بازدید | 8 دیدگاه

ستاره انگلیسی، گزینه آنچلوتی برای خط حمله رئال

به نظر می‌رسد دومنیک کالورت لوین، ستاره انگلیسی اورتون، گزینه کارلو آنچلوتی برای تقویت خط حمله رئال مادرید محسوب می‌شود.

ستاره انگلیسی، گزینه آنچلوتی برای خط حمله رئال

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کناره گیری زین‌الدین زیدان از هدایت رئال مادرید شایعات زیادی در اطراف نیمکت این تیم به گوش رسید اما نهایتاً چندی پیش کارلو آنچلوتی بعد از فسخ قرارداد با اورتون دوباره به سانتیاگوبرنابئو بازگشت تا برای مرتبه دوم هدایت پرافتخارترین تیم فوتبال اروپا را برعهده بگیرد.

 

بعد از روی کار آمدن سرمربی ایتالیایی شایعات زیادی در رابطه با اهداف نقل و انتقالاتی او شنیده شده است. از طرفی به نظر می رسد که رئال مادرید در خط حمله نیاز زیادی به تقویت خود می‌بیند. کریم بنزما در فصل گذشته فشار زیادی را روی دوش خود تحمل کرد و به نظر می رسد که با توجه به بالا رفتن سن و سال او رئال در این تابستان به جذب یک مهاجم تراز اول نیاز مبرم دارد.

 

 

1535864

 

 

در همین راستا مارکا در گزارشی مدعی شده که ستاره انگلیسی باشگاه اورتون یعنی دومینیک کالورت لوین گزینه جدی کارلو آنچلوتی برای تقویت خط حمله رئال مادرید محسوب می‌شود. این بازیکن فصل گذشته روزهای خوبی را تحت نظر سرمربی ایتالیایی سپری کرد و مجموعاً 21 گل برای آبی های مرسی ساید به ثمر رساند. با این حال گفته می‌شود که باشگاه اورتون برای فروش این بازیکن 50 میلیون یورو می خواهد که این مسئله می‌تواند کار رئال مادرید را برای جذب او دشوار کند.

دیدگاه‌ها