کد خبر : 1763088 | 01 تیر 1400 ساعت 10:48 | 14.2K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای روزنامه نگار عراقی؛ کی روش نه گفت

روزنامه نگار عراقی مدعی شد کارلوس کی روش به پیشنهاد فدراسیون فوتبال عراق برای هدایت تیم ملی این کشور در دور نهایی مرحله ی مقدماتی جام جهانی 2022 پاسخ منفی داده است.

ادعای روزنامه نگار عراقی؛ کی روش نه گفت 

 

به گزارش "ورزش سه"، عمار علی در حالی این موضوع را مطرح کرده است که سایت فدراسیون فوتبال عراق فعلا خبری در این باره منتشر نکرده است. آخرین اخباری که در مورد تیم ملی فوتبال عراق رسانه ای شده این است که وزیر ورزش عراق مبلغ 5 میلیون دلار برای صعود تیم ملی این کشور به جام جهانی کنار گذاشته است. 

 

کاتانچ مربی اهل اسلوونی موفق شد تیم عراق را به دور بعدی بازی های مقدماتی جام جهانی ببرد و تیم او تا پیش از بازی با ایران صدرنشین گروه c بود. به نظر می رسد شکست در برابر ایران و اینکه تیمش هیچ فرصتی برای باز کردن دروازه ی ایران به دست نیاورد کمی شرایط کار را برای این مربی سخت کرده است. هر چند کاتانچ این نتیجه را با توجه به قدرت تیم ایران و مشکلاتی که تیم عراق در مسیر آماده سازی داشت، طبیعی می داند. او پیش تر یک بار به خاطر مشکلاتی که در مسیر پرداخت دستمزد او به وجود آمده بود تهدید کرد که در اردوی تیم ملی فوتبال عراق حاضر نمی شود. 

 

به نظر می رسد با توجه به فرصت کمی که تا آماده سازی تیم عراق برای حضور در بازی های بعدی وجود دارد فدراسیون فوتبال عراق به قرارداد خود با مربی فعلی پایبند خواهد ماند. موضوع کی روش چه حضور آن و چه عدم حضور آن بیشتر اخباری است که توسط رسانه ها مطرح می شود و همان طور که اشاره شد تا اکنون به طور رسمی از سوی مدیران فدراسیون فوتبال عراق در این باره صحبتی نشده است.

دیدگاه‌ها