کد خبر : 1763114 | 01 تیر 1400 ساعت 12:11 | 9.7K بازدید | 1 دیدگاه

پائولینیو – النصر، نزدیکتر از هر زمان دیگری

ستاره سابق تیم ملی برزیل و بارسلونا، روز گذشته به صورت رسمی از گوانگژو جدا شد و اکنون همه چیز برای حضور او در آسیا فراهم است.

پائولینیو – النصر، نزدیکتر از هر زمان دیگری

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته باشگاه گوانگژو چین به صورت رسمی از جدایی پائولینیو هافبک برزیلی خود خبر داد. در بیانیه این باشگاه آمده است: «به دلیل محدودیت های سفر به چین ناشی از همه گیری ویروس COVID-19، پائولینیو قادر به پیوستن به باشگاه و تکمیل باقیمانده قرارداد خود نبوده است. پس از مشاوره های دوستانه، باشگاه و بازیکن تصمیم گرفتند قرارداد را فسخ کنند.» 


این بازیکن نیز با انتشار پست خداحافظی در صفحه اینستاگرام خود، جداییش را از گوانگژو تأیید کرد. مدیران النصر که به دنبال تقویت خود در فصل بعد هستند، از مدت ها پیش در پی جذب این بازیکن و توافق با گوانگژو بودند و حالا پس از جدایی پائولینیو از گوانگژو، این تیم سعودی می تواند بدون پرداخت رضایت نامه بازیکن سابق بارسلونا، او را جذب کند.


این بازیکن که در سال 2015 به قهرمانی گوانگژو در لیگ قهرمانان آسیا کمک کرد، با این تیم 4 عنوان قهرمانی در سوپرلیگ و 2 قهرمانی سوپرکاپ چین را در کارنامه دارد. پائولینیو همچنین به همراه بارسلونا در فصل 2017-2018 قهرمانی لالیگا و کوپا دلری را به دست آورده است.


اکرم کونور خبرنگار ترکیه ای و فعال در زمینه بازار نقل و انتقالات نیز اعلام کرد که این بازیکن پس از جدایی از گوانگژو، در آستانه حضور در آسیا قرار دارد. طبق گفته های این خبرنگار، پائولینیو دو پیشنهاد بسیار جدی از کشورهای عربستان و قطر را در دست دارد.


چند هفته پیش، روزنامه المدینة عربستان و همچنین وب سایت خبری Shot China در اخباری مدعی شده بودند که النصر درخواست رسمی خود برای جذب موقت و 6 ماه پائولینیو را به مدیران گوانگژو ارسال کرده است و حالا پس از فسخ قرارداد این بازیکن، مدیران النصر بدون پرداخت هزینه ای می توانند این بازیکن را به خدمت بگیرند.


پائولینیو که 49 بار برای بارسلونا و 56 بار برای تیم ملی برزیل به میدان رفته است، در صورت پیوستن به النصر، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در برابر تراکتور به میدان خواهد رفت. آنها پیش از این ف اندرسون تالیسکا دیگر هافبک برزیلی گوانگژو را نیز به خدمت گرفته بودند.

1614935

دیدگاه‌ها