کد خبر : 1763188 | 01 تیر 1400 ساعت 17:16 | 20.4K بازدید | 5 دیدگاه

در فاصله 4 هفته مانده تا پایان مسابقات؛ 

دو تیم تهرانی در آستانه رسیدن به لیگ برتر

هوادار و بادران روز گذشته با کسب سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شدند تا همچنان شانه به شانه هم برای صعود رقابت داشته باشند.

دو تیم تهرانی در آستانه رسیدن به لیگ برتر 

به گزارش "ورزش سه"، لیگ دسته اول فوتبال کشور در فصل جاری به صورت فشرده در بالا و پایین جدول ادامه دارد و با برگزاری بازی های هفته سی ام که روز گذشته در شهرهای مختلف برگزار شد، 4 هفته دیگر تکلیف تیم های صعود کننده و تیم های سقوط کننده مشخص می شود.


در رتبه های بالایی جدول رده بندی، دو مسابقه ای که روز گذشته برگزار شد و نتایج آن اهمیت بالایی داشت، مصاف بادران مقابل پارس جنوبی در جم بود و در تهران نیز شاگردان رضا عنایتی به مصاف گل ریحان رفتند که سقوطش به دسته دوم قطعی شده است.


این دو تیم که با 50 امتیاز رتبه های اول و دوم را در اختیار داشتند، برای برد به مصاف رقبایشان رفته بودند. در تهران اما شاهد نتیجه عجیبی در پایان نیمه اول بودیم و گل ریحان البرز موفق شد با پیروزی یک بر صفر به رختکن برود، اما در نیمه دوم تیم فوتبال هوادار در دقیقه 57 به گل رسید و سه گل دیگر هم در ادامه زد تا سه امتیاز سرنوشت ساز این مسابقه که به نظر می رسید با استرس کمتری به دست بیاید، به حساب شاگردان رضا عنایتی واریز شود.


در جم بادران بازی را بهتر مدیریت کرد و توانست تا پیش از رسیدن بازی به دقیقه 78 با دو گل پیش بیفتد، اما در همین دقیقه دروازه این تیم باز شد تا 15 دقیقه پایانی برای شاگردان امید روانخواه با استرس زیادی دنبال شود ولی آنها هم در نهایت مانند هوادار موفق به کسب سه امتیاز بازی شدند تا در کنار هوادار با 53 امتیاز بیشترین شانس را برای صعود در فاصله 4 هفته مانده به پایان مسابقات کسب کنند.


با نتایجی که روز گذشته در لیگ یک به دست آمد، هوادار و بادران که طی هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته اند و امتیازات بسیار مهمی را جمع آوری کرده اند، بیشترین شانس را برای صعود دارند و اگر این اتفاق رخ دهد، در لیگ برتر سال آینده، دو تیم به تعداد تیم های تهرانی اضافه خواهد شد.


البته هنوز 4 هفته از رقابت های این فصل باقی مانده و تیم های شاهین شهرداری بوشهر، فجرشهیدسپاسی شیراز، خوشه طلایی و حتی مس کرمان که به ترتیب 49، 48 ،47 و 46 امتیاز دارند، امیدوارانه مسابقات را دنبال می کنند و منتظر لغزش هوادار و بادران هستند.

دیدگاه‌ها