کد خبر : 1763204 | 01 تیر 1400 ساعت 17:59 | 14.7K بازدید | 1 دیدگاه

چرا ممکن است راموس شاگرد مورینیو بشود؟

قانون خاص مالیاتی در ایتالیا ممکن است زمینه ساز انتقال سرخیو راموس به باشگاه رم بشود.

چرا ممکن است راموس شاگرد مورینیو بشود؟

به گزارش "ورزش سه"، اسپورت مدیاست مدعی شد باشگاه رم برای جذب سرخیو راموس دست به کار شده و به او پیشنهاد دستمزد سالانه 7.5 میلیون یورو داده است. البته ستاره سابق رئال مادرید برای بررسی پیشنهاد آنها وقت خواسته و قصد ندارد به این زودی در مورد آینده خود تصمیم گیری بکند. اخباری در مورد پیشنهاد چند تیم از جمله پاری سن ژرمن و منچستریونایتد نیز  برای خرید سرخیو راموس مطرح شده و این بازیکن 35 ساله به محض اعلام خبر جدایی از رئال مادرید با درخواست های زیادی مواجه شده است.

 

1614108

 

اما به نظر می رسد جالوروسی زودتر از دیگر رقبا به صورت رسمی دست به کار شده و به راموس پیشنهاد یک قرارداد دو ساله و سالانه 7.5 میلیون یورو داده است. البته این دستمزد خیلی کمتر از حقوق 12 میلیون یورویی راموس در رئال مادرید است و باید دید عکس العمل او به این پیشنهاد چه خواهد بود.

 

البته به یک دلیل امکان پذیرش پیشنهاد رم توسط سرخیو راموس وجود دارد. قانونی در ایتالیا تصویب شده که به افراد خارجی که حداقل دو سال در این کشور اقامت کنند، اجازه می دهد مالیات بسیار کمتری نسبت به دیگر کشورها برای درآمدهای خارج از کشور خود پرداخت کنند. در واقع راموس در صورت بستن قرارداهای اسپانسری یا هرگونه معامله ای خارج از ایتالیا تنها ملزم به پرداخت سالانه 100 هزار یورو دستمزد است که این موضوع می تواند او را به انتقال به رم ترغیب بکند. ژوزه مورینیو به دنبال بستن تیمی مدعی برای فصل بعد است و سرخیو راموس می تواند فرمانده جالوروسی در سال های پیش رو لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها