کد خبر : 1763331 | 02 تیر 1400 ساعت 11:30 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

نشست هیات رییسه؛ زودتر برگزار می شود

به نظر می رسد وقت لذت بردن از صعود تیم ملی به دور پایانی مرحله ی مقدماتی جام جهانی 2022 به پایان رسیده است به این خاطر که اسکوچیچ فردا وارد تهران می شود.

نشست هیات رییسه؛ زودتر برگزار می شود 

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی بعد از ورود به تهران و حضور در مراسم تجلیل از تیم ملی به بهانه ی صعود به دور پایانی مرحله ی مقدماتی جام جهانی 2022 و حضور در برنامه ی فوتبال برتر راهی دبی شد تا چند روزی به دور از هیاهوی فوتبال استراحت کند و به قولی از صعود تیم ملی لذت ببرد. اما زمان استراحت او فردا به پایان می رسد و بعد از حضور در تهران نشستی با عزیزی خادم خواهد داشت. 

 

بعد از برگزاری این نشست عزیزی خادم برای برگزاری نشست اعضای هیات رییسه برنامه ریزی خواهد کردو در نهایت با نقطه نظراتی که از اسکوچیچ خواهد گرفت وارد این نشست خواهد شد. بر اساس خبرهای رسیده پیش بینی می شود در نیمه ی اول هفته ی پیش رو جلسه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال برگزار و در نهایت تکلیف اسکوچیچ مشخص شود. نکته ی جالب اینکه به بهانه ی صعود تیم ملی به دور نهایی مقدماتی جام جهانی قرارداد اسکوچیچ به صورت خودکار تمدید شده است اما رییس فدراسیون فوتبال مایل است بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال که می گوید بالاترین مرجع تصمیم گیری در فوتبال اعضای هیات رییسه هستند نظر مثبت آنها را هم برای ادامه ی همکاری فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ به صورت مکتوب داشته باشد. 

 

فدراسیون فوتبال هر گونه مذاکره با دیگر مربیان را رد کرده است و اساسا در جلسه ی پیش رو در خصوص ادامه همکاری با اسکوچیچ یا قطع همکاری با این مربی کروات بحث خواهد شد و هر تصمیم جدیدی هم قرار به اتخاذ باشد در این نشست مصوب خواهد شد و به واقع با رویه ای که عزیزی خادم در پیش گرفته است هیچ تصمیمی پیش از مصوب شدن در نشست هیات رییسه دنبال نخواهد شد. در چنین شرایطی براحتی می توان پیش بینی کرد که فدراسیون فوتبال و در راس آن عزیزی خادم با مربی جدیدی وارد مذاکره نشده است.

دیدگاه‌ها