کد خبر : 1763648 | 03 تیر 1400 ساعت 20:43 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از مثبت شدن تست یک خبرنگار؛

وحشت از کرونا در کمپ تیم ملی انگلیس

تنها چند روز پس از قرنطینه شدن میسون مونت و بن چیلول، تست خبرنگار اسکای اسپورتس نیز مثبت از آب در آمد و او مجبور به ترک سنت جورج پارک شد.

وحشت از کرونا در کمپ تیم ملی انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، سنت جورج پارک امروز و پس از مثبت شدن تست کرونای خبرنگار اسکای اسپورتس، شاهد گسترش وحشت از بالا رفتن تعداد مبتلایان در کمپ تیم ملی انگلیس بود.

رسانه های انگلیسی گزارش کرده اند که از خبرنگاری که تست او مثبت شده بود، خواسته شد تا به همراه فیلمبردارش محل تمرین سه شیرها را ترک کند.

 

در روزهای گذشته میسون مونت و بن چیلول، بازیکنان تیم ملی انگلیس، مجبور شدند به قرنطینه بروند چرا که پس از بازی با اسکاتلند گفتگویی طولانی با بیلی گیلمور، بازیکن حریف، داشتند که پس از تساوی 0-0 دو تیم، تست کرونایش مثبت شد. به همین دلیل قوانین و محدودیت های سختگیرانه ای که برای پیشگیری از ابتلای بازیکنان به کرونا برقرار شده بود، اکنون از قبل هم شدیدتر رعایت می شود.

 

1615881

 

از همان ابتدا اصحاب رسانه به عنوان یکی از ناقلان بالقوه ویروس کرونا در نظر گرفته شده بودند و به همین دلیل هیچ کدام از خبرنگاران مستقیما با مسئولان روابط عمومی تیم ملی انگلیس که مستقیما با گرت ساوت گیت یا بازیکنان در تماس بودند، دیدار نمی کردند.

سخنگوی اسکای اسپورتس گفت :"یکی از خبرنگاران ما در هتل قرنطینه شده است و منتظر منتیجه تست PCR است. تست فیلمبردار منفی شده اما او هم سنت جورج پارک را ترک کرده و خودش را قرنطینه کرده است."

 

1615880

 

این تست مثبت در شرایطی رخ داده که تیم ملی انگلیس هنوز مشغول پذیرفتن این حقیقت بود که  مونت و چیلول آخرین بازی این تیم در مرحله گروهی را از دست دادند و در بازی این تیم برابر آلمان در مرحله حذفی که روز سه شنبه برگزار می شود نیز احتمالا غایب خواهند بود.

روز چهارشنبه مشخص شد که اتحادیه فوتبال انگلیس در حال تلاش برای اخذ مجوز از بهداشت عمومی انگلیس برای مونت و چیلول است که طی چند روز آینده با حفظ فاصله های احتیاطی در جلسات تمرینی با هم تیمی های خود شرکت کنند تا شاید بتوانند روز سه شنبه در مرحله یک هشتم نهایی بازی کنند.

 

1615879

 

گرت ساوت گیت هنوز از احتمال حضور این دو در بازی روز سه شنبه ناامید نشده است، هر چند که آنها باید تا روز دوشنبه در قرنطینه باشند.

اتحادیه فوتبال انگلیس امیدوار است که اگر همچنان تست های منفی روزانه این دو بازیکن چلسی ادامه داشته باشد، آنها به تدریج بتوانند به تمرینات گروهی باز گردند.

در ابتدا سازمان بهداشت عموم یانگلیس گفته بود که مونت و چیلول باید تا روز دوشنبه به تنهایی در سنت جورج پارک تمرین کنند، اما ساوت گیت اکنون از مقامات مربوطه خواسته تا ابهامات در این باره را برطرف کنند.

دیدگاه‌ها