کد خبر : 1763805 | 04 تیر 1400 ساعت 18:40 | 79.4K بازدید | 11 دیدگاه

سرمربی مجارستان:

رونالدو جوری شادی کرد انگار در فینال گل زده!

مارکو روسی، سرمربی مجارستان، از کریستیانو رونالدو به دلیل شادی پس از گلش برابر این تیم انتقاد کرد.

رونالدو جوری شادی کرد انگار در فینال گل زده!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو به این متهم شده است که پس از گلزنی برابر مجارستان با شادی اغراق شده پس از گل خود زیادی روی اعصاب حریف رفته است. سرمربی مجارستان معتقد است که فوق ستاره پرتغال در شادی پس از گل خود زیاده روی کرده است.

کریستیانو رونالدو در دوران بازی خود گل های بسیاری به ثمر رسانده و استعداد خاصی در دوختن توپ به تور دروازه دارد، استعدادی که به او کمک کرده تا با گلزنی در یورو 2020 به رکورد علی دایی رسیده و به همراه او رکورددار بیشترین تعداد گل ملی در فوتبال مردان باشد.

دو گل از گل های رونالدو در یورو 2020 در پیروزی 3-0 پرتغال برابر مجارستان به ثمر رسید و روسی از این ناراحت است که رونالدو پس از گلزنی به مجارستان از روی نقطه پنالتی چنان خوشحالی کرد که انگار دومین قهرمانی پیاپی پرتغال در این رقابت ها را جشن گرفته است!

 

1616135

 

روسی درباره کریستیانو رونالدوی 36 ساله که 109 گل ملی دارد و 674 گل هم درسطح باشگاهی به ثمر رسانده، به گاتزتا دلو اسپورت گفت: "رونالدو قهرمان بزرگی است اما گاهی اوقات می تواند خیلی اعصاب خرد کن باشد.

بعد از پنالتی که برابر ما گل کرد چنان خوشحالی کرد که انگار در دیدار فینال گل زده است. مردم این چیزها را متوجه می شوند."

مجارستان به رغم شایستگی نتوانست از گروه F این رقابت ها به دور یک هشتم نهایی صعود کند و حذف شد. شاگردان روسی از بخت بد با فرانسه، پرتغال و آلمان هم گروه شده بودند و در گروه مرگ چهارم شدند.

آنها د رنخستین بازی خود برابر پرتغال شکست خوردند اما بعد برابر فرانسه و آلمان توانستند مساوی کنند و تا شش دقیقه مانده به سوت پایان بازی برابر آلمان نیز شاگردان یوآخیم لوو را شکست داده بودند.

 

1616138

 

روسی درباره تلاشی که شاگردانش برای مقابله با بازیکنانی مثل کریستیانو رونالدو، کیلیان امباپه و کای هاورتز کردند، گفت: "من شب قبل نهایت 15 دقیقه توانستم بخوابم و این خیلی عجیب بود. هرگز فکر نمی کردم که تساوی برابر آلمان چنین احساسی در من بر جا بگذارد.

می دانم که ما خوب بودیم اما واقعا متاسفم."

 سرمربی ایتالیایی که از سال 2018 هدایت مجارستان را بر عهده دارد درباره  برنامه هایش برای آینده، گفت: "من هیچ اهمیتی به انتقام گرفتن نمی دهم و برنامه هم ندارم که به ایتالیا بازگردم.

خوشحال می شوم اگر بتوانم اثری از خود در فوتبال مجارستان بر جا بگذاریم."

 

دیدگاه‌ها