کد خبر : 1764031 | 05 تیر 1400 ساعت 13:08 | 17.6K بازدید | 5 دیدگاه

قراردادی که تا سال 2024 امضا شد؛

در دیدار مقامات زنیت و سپاهان چه گذشت؟(عکس)

مدیرعامل باشگاه زنیت روسیه از حضور محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان در روسیه در ماه شهریور خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، درنهایت حضور سه روز الکساندر مدودف مدیرعامل باشگاه زنیت روسیه و هیئت همراهش شب گذشته به پایان رسید و اعضای مدیریتی باشگاه روسیه ای ایران را پس از جلسات و مذاکراتی که در ایران داشتند، ترک کردند.


ساکت در مورد حضور مدودف در ایران اینطور توضیح داده است:« حدود ۷۰ روز پیش تفاهم‌نامه همکاری بین باشگاه سپاهان و زنیت سنت پترزبورگ از طریق وبینار به امضاء رسید، این‌تفاهم نامه به عنوان اولین قدم در گسترش ارتباطات بین المللی باشگاه سپاهان و یکی از باشگاه‌های معتبر جهان سازماندهی و اجرا شد. برگزاری کلاس‌های مشترک دانش‌افزایی مربیگری، برگزاری تورنمنت‌های دوستانه فوتبال در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برای آقایان و خانم‌ها، ایجاد کمپ‌های مشترک در اصفهان و سنت پترزبورگ، برگزاری کارگاه آموزشی استعدادیابی، تبادل تجربیات و استفاده از ظرفیت‌ها در حوزه مهندسی سازه‌های ورزشی، چمن‌های ورزشی، بازاریابی، پزشکی ورزشی، بخش IT از محور‌های اصلی این تفاهم نامه هستند و تا سال ۲۰۲۴ سازمان یافته است.»


ساکت با اشاره به مدت زمان این تفاهم عنوان کرد: هیات عالی رتبه باشگاه زنیت از زیرساخت‌های باشگاه، ورزشگاه نقش‌جهان، سالن ۲۵ آبان، امکانات موجود در مجموعه باغ فردوس، آکادمی فوتبال پسران و بانوان همچنین بخش‌های مربوط به ریکاوری و بدنسازی تیم‌های مختلف باشگاه بازدید کردند و در جریان فعالیت‌های آن‌ها قرار گرفتند و ملاقاتی با شهردار محترم اصفهان داشتند. شروع این همکاری در قالب نقشه راهی است که تا سال ۲۰۲۴ زمان بندی شده است.»

 

 

1616439

 


مدودف رئیس باشگاه زنیت نیز پس از حضور سه روزه ای که در ایران و شهر اصفهان داشت، درباره کارهای صورت گرفته، توضیح داد:« در این سه روز برنامه‌های خوبی در زمینه توسعه همکاری‌های فرهنگی و ورزشی داشتیم، از همه مهمتر ما موفق شدیم توافق‌هایی که قبلا به امضاء رسیده بود را وارد فاز اجرایی کنیم. با ارتباط کاری دو طرفه که ایجاد شد توانستیم مسائل مربوط به نقشه راه تفاهم‌نامه را مطرح و نتیجه گیری کنیم. ما حالا می‌دانیم که چه کار‌هایی باید انجام دهیم. برای پیشبرد اهداف تفاهم‌نامه یک کمیته مدیریتی ایجاد کردیم و اطمینان قلبی دارم این تفاهم نامه به خوبی اجرا خواهد شد. کار‌های خیلی سخت و در عین حال خوبی در پیش روی ما است، در ماه سپتامبر ما منتظر حضور شما در سنت پترزبورگ هستیم.»


با این وصف و اگرچه فاز اول ملاقات مدیران باشگاه سپاهان و مدیران باشگاه زنیت در اصفهان خاتمه یافته، اما به نظر می رسد با سفر ساکت به روسیه که در شهریور ماه برنامه ریزی شده است، شاهد پیشرفت های بیشتری در روبط دو جانبه این دو باشگاه مطرح فوتبال ایران و روسیه باشیم.

دیدگاه‌ها