کد خبر : 1764193 | 06 تیر 1400 ساعت 03:27 | 22.1K بازدید | 4 دیدگاه

مانچینی: باید در 90 دقیقه اتریش را شکست می‌دادیم

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است که تیمش باید پیش از رفتن به وقت های اضافی، دروازه اتریش را باز می کرد.

مانچینی: باید در 90 دقیقه اتریش را شکست می‌دادیم

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیایی ها که با سه پیروزی و 7 گل زده از مرحله گروهی صعود کرده بودند، امشب در دیدار با اتریش حسابی به دردسر افتادند و بعد از تساوی در وقت های قانونی، در نهایت با گل های فدریکو کیه‌زا و متئو پسینا توانستند 2-1 به پیروزی برسند.

این سی و یکمین بازی بدون شکست ایتالیا بود اما روند بسته نگه ماندن دروازه این تیم به پایان رسید. مانچینی معتقد است که تیمش شایسته پیروزی بود و باید در همان 90 دقیقه کار را تمام می کرد.

او به رای اسپورت گفت:" ما این پیروزی را به دست آوردیم زیرا شایسته اش بودیم؛ هرچند روی یک ضربه کرنر گل خوردیم و دیر یا زود باید این اتفاق می افتاد.

صراحتا می گویم که بید خیلی زودتر دو گل می زدیم، نه در وقت های اضافه. ما خسته شدیم اما شایسته پیروزی بودیم.

بازیکنانی که به عنوان ذخیره به میدان رفتند، ذهنیت درستی داشتند و برای تغییر بازی به زمین رفتند. آنهایی که به زمین رفتند، فوق العاده کار کردند و آنهایی هم که تعویض شدند، تمام تلاش شان را در زمین کردند.

 

1616653

 

می دانستم که بازی سختی خواهد بود؛ شاید حتی سخت تر از بازی یک چهارم نهایی . بازی ها ممکن است گره بخورد اما ما خوب بازی کردیم و شایسته این پیروزی بودیم. این امتحان خوبی بود. ما باید ذهنیت خوبی از خودمان نشان می دادیم."

ایتالیا امشب در ورزشگاه ومبلی موفق به شکست دادن اتریش شد؛ ورزشگاهی که میزبان دیدار فینال هم خواهد بود.

مانچینی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می تواند به ومبلی برگردد، گفت:" پیش از بازگشت به ومبلی، سه بازی دیگر باقی مانده است."

ایتالیا در مرحله بعد باید به مصاف برنده دیدار پرتغال-بلژیک برود و مانچو در این مورد هم گفت: هر دو تیم فوق العاده هستند بنابراین انتخاب از بین آنها دشوار است."

دیدگاه‌ها