کد خبر : 1764271 | 06 تیر 1400 ساعت 14:28 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

گردانی:اکبرپور صلاحیت هدایت ماشین‌سازی را ندارد

مدافع باتجربه تیم ماشین‌سازی ضمن انتقاد از عملکرد سرمربی، معتقد است که او صلاحیت هدایت این تیم را ندارد.

گردانی:اکبرپور صلاحیت هدایت ماشین‌سازی را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، ماشین‌سازی در ادامه روزهای بسیار بدی که سپری می‌کند، در دیدار مقابل نساجی مازندران نیز دو بر صفر بازی را واگذار کرد و از حالا باید این تیم را به‌عنوان اولین تیم سقوط‌ کننده به لیگ یک بدانیم.


پس از پایان این دیدار، باشگاه ماشین‌سازی اعلام کرد، حبیب گردانی مدافع چپ ماشین‌سازی با تصمیم کادر فنی و مدیریت باشگاه تا اطلاع ثانوی از تیم کنار گذاشته شده است و در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت.

 

درهمین رابطه حبیب گردانی ضمن تائید این مطلب در گفتگویی نسبت به این مسئله واکنش نشان داد و گفت: « باور کنید از همان ابتدا که کادر فنی جدید بر رأس کار آمد، به این خاطر که من با حامد نجفی مدیرعامل قبلی به تیم آمده بودم نسبت به من بدبین بودند و از همان ابتدا به دنبال بهانه‌ای می‌گشتند تا بتوانند من را از تیم کنار بگذارند، درصورتی‌که همه من را می‌شناسند که اصلاً کاری به این‌جور مسائل ندارم و تنها به فکر کمک به تیمم هستم.»

 

گردانی درخصوص اتفاقی که منجر به این تصمیمات شد افزود: « ماجرا ازآنجا شروع شد که اکبرپور من را در بین دونیمه تعویض کرد، راستش را بخواهید من از نتیجه به دست آمده ناراحت بودم و به همین دلیل با ایشان وارد مشاجره شدم که البته به‌هیچ‌وجه این کارم را تائید نمی‌کنم، ولی این را بگذارید به‌حساب تعصبی که به تیم دارم. چون خودم تصور می‌کردم که می‌توانم در نیمه دوم به تیم کمک کنم. من در نیمه اول اگر اشتباه محرزی را مرتکب می‌شدم یا مثلاً پنالتی می‌دادم، خوب طبیعتاً به مربی این حق را می‌دادم که من را از زمین بیرون بیاورد، اما وقتی به خاطر تنها یک‌نیمه بازی نمره 7 را می‌گیرم نشان می‌دهد که این تعویض دلیل فنی نداشته است. به همین خاطر به اکبرپور گفتم که چه دلیلی دارد که من را از زمین بیرون می‌آوری.»

 

وی در ادامه افزود: «این‌گونه جروبحث‌ها شاید در بسیاری از تیم‌ها یک امر مرسوم باشد، خصوصاً زمانی که تیم بازی را واگذارمی کند، معمولاً چنین مواردی پیش می‌آید، اما باشگاه همین مسئله را بزرگ کرد و من را از تیمی که عاشق آن هستم کنار گذاشتند. همه من را به‌خوبی می‌شناسند که اصلاً اهل این حرف‌ها نیستم.»

 


گردانی با انتقاد صریح از علی‌رضا اکبرپور اظهار داشت: «با تمام احترامی که برای اکبرپور قائل هستم، باید بگویم همه می‌دانند که اکبرپور در حد سرمربی گری لیگ برتر نیست، اصلاً او با چه رزومه‌ای به تیم ریشه‌داری مثل ماشین‌سازی آمده است؟ صرف بازی کردن در این تیم که دلیل نمی‌شود. ایشان باید ابتدا در دسته‌های پایین‌تر برای خودش سابقه‌ای دست‌وپا می‌کرد و سپس به یک تیم لیگ برتری می‌آمد. از نونهالان استقلال که برای یک تیم بزرگ‌سالان مربی نمی‌آورند. وقتی از نونهالان برای تیم ماشین‌سازی مربی می‌آورید خب نتیجه هم همین می‌شود.»


وی در پاسخ به این سؤال که تصور نمی‌کنی این صحبت‌ها باعث می‌شود ایشان دیگر اجازه ندهد تو به تیم برگردی گفت: «شما چه فکری درباره ماشین‌سازی در حال حاضر می‌کنید؟ باور بفرمایید یک تیم محلاتی از تیم ما منظم‌تر و سازمان‌دهی قوی‌تری دارد. حتی یک هزارتومانی در این تیم به من پول ندادند. اما بااین‌حال به تیم شهرم آمدم و از همان روز اول سرم را پایین انداختم و فقط به بازی کردن پرداختم و هیچ اعتراضی هم نکردم. اما از زمانی که مدیرعامل تغییر یافت با من لج کردند درحالی‌که من کاری به کسی ندارم و از حاشیه همواره فراری بودم.»


گردانی با اشاره به این‌که تکلیف او را مشخص نمی‌کنند عنوان داشت: « متأسفانه هرچقدر با مسئولان تیم تماس می‌گیرم هیچ‌کدام جواب من را نمی‌دهند و وقتی هم به باشگاه مراجعه می‌کنم نامه‌ای به من نمی‌دهند و در کل تکلیف من را مشخص نمی‌کنند. پس من صدایم را به کجا برسانم.»

 

مدافع چپ باشگاه ماشین‌سازی در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت: «ناراحتی من از این است که همیشه زورشان به بازیکنان بومی می‌رسد درصورتی‌که در همین تیم ما بازیکن غیربومی در فاصله یک هفته مانده به بازی به تمرین می‌آید ولی در ترکیب ثابت تیم قرار می‌گیرد.»

دیدگاه‌ها