کد خبر : 1764314 | 06 تیر 1400 ساعت 19:30 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

دالیچ: امیدوارم فردا هواداران‌مان را ناامید نکنیم

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، معتقد است که اسپانیا از تقابل با آنها خوشحال نیست.

دالیچ: امیدوارم فردا هواداران‌مان را ناامید نکنیم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب و در یکی از جذاب ترین بازی های مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های یورو دو تیم کرواسی و اسپانیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هر دو تیم با قرار گرفتن در رتبه های دوم گروه خود راهی این مرحله شده اند و به نظر می‌رسد که باید شاهد تقابل نزدیکی بین آنها باشیم.

 

 

1616841

 

 

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، پیش از دیدار حساس این‌ تیم مقابل اسپانیا گفت: "نیازی نیست به دیگر تیم‌ها نگاه کنیم و ما به همه رقبا احترام می گذاریم مخصوصاً به حریف‌مان در مسابقه فردا. اسپانیا نیز می‌داند که ما تیم با کیفیت هستیم و قطعا از تقابل با ما خوشحال نیست. ما باید کاملاً با انگیزه عمل کنیم و هدفمان صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی است."

 

شب گذشته مشخص شد که هافبک کلیدی تیم ملی کرواسی یعنی ایوان پریشیچ به کرونا مبتلا شده و نمی تواند آنها را مقابل اسپانیا همراهی کند. زلاتکو دالیچ در این باره گفت: " جایگزینی پریشیچ بسیار دشوار خواهد بود اما من فکر می کنم ما راه حل های با کیفیتی داریم و مطمئن هستم که هر کسی که بازی کند، بهترین نمایش را خواهد داشت تا به تیم کمک کند.  آیا این جایگزین می تواند در همان سطح جای پریشیچ را بگیرد؟ شک دارم  اما ما واقعاً در آن موقعیت بازیکنان خوبی داریم و یک راه حل با کیفیت خواهیم داشت. "

 

 

1616842

 

 

حضور هواداران کرواسی در مسابقه فردا: "واقعاً عالی خواهد بود که بالاخره تعداد زیادی از هواداران مان را در ورزشگاه ببینیم. آنها همیشه به ما انگیزه می دهند و بازیکن اضافی ما هستند. امیدوارم فردا آنها را ناامید نکنیم. "

دیدگاه‌ها