کد خبر : 1764370 | 06 تیر 1400 ساعت 23:23 | 12.4K بازدید | 1 دیدگاه

دی بوئر: علاقه ای به صحبت در مورد آینده ندارم

فرانک دی بوئر، سرمربی تیم ملی هلند علاقه ای به صحبت در مورد احتمال جدایی از این تیم ندارد.

دی بوئر: علاقه ای به صحبت در مورد آینده ندارم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند اولین حذف شده بزرگ رقابت های یورو 2020 لقب گرفت و آنها امشب در دیداری پرافت و خیز با دو گل مغلوب جمهوری چک شدند. اخراج ماتیاس دی لیخت در اوایل نیمه دوم کار هلند را بسیار دشوار کرد و حالا فرانک دی بوئر در پایان این مسابقه مدعی شد تیمش تا قبل از اخراج دی لیخت عملکرد بهتری از حریف داشته است.

 

فرانک دی بوئر گفت: من احساس ناامیدی و شکست می کنم. در تمام بازی یک شوت هم به چارچوب نداشتیم. البته مالن یک موقعیت عالی برای گلزنی داشت و اگر دامفریس پاس بهتری به او می داد، می توانست یک موقعیت فوق العاده دیگر داشته باشد.

 

جمهوری چک حریف سرسختی محسوب می شود، اما من فکر کردم که ما تا کارت قرمز تیم برتر میدان بوده و بر جریان بازی مسلط بودیم. در نیمه اول دنزل دامفریس همینطور پاتریک ون آنهولت چند بار به نزدیکی دروازه حریف رسید و ضربه نهایی می توانست بهتر باشد.

 

1616907

 

تکلیف بازی هایی از این دست گاهی فقط در یک یا دو صحنه رقم خورده و نتیجه مشخص می شود. ما فرصت خوبی داشتیم که مالن از دست داد و تنها لحظاتی بعد بود که ماتیس دی لیخت از زمین اخراج شد و ما 10 نفره به بازی ادامه دادیم. بدترین اتفاق در برابر چنین تیمی دریافت گل اول و عقب افتادن است، زیرا در این شرایط حریف می تواند ادامه جریان بازی را آنگونه که مطابق میلش است پیش ببرد.

 

وقتی یک گل خوردیم می خواستم سیستم را 3-3-3 کنم و از برگویس به عنوان وینگر راست، کوینسی پرومس در سمت چپ و ووت وگورست به عنوان مهاجم نوک بهره گیرم. اما درست قبل از این تصمیم چک به گل دوم رسید و من مجبور شدم این ایده را تغییر دهم.

 

احتمال جدایی از تیم ملی هلند بعد از حذف از یورو 2020؟ در حال حاضر نمی خواهم در این مورد صحبت کنم و حالا وقتش نیست."

دیدگاه‌ها