کد خبر : 1764380 | 06 تیر 1400 ساعت 23:54 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

دشان: سوئیس بی دلیل سیزدهم رنکینگ نیست

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه به تمجید از کیفیت تیم ملی سوئیس و ولادمیر پتکوویچ پرداخته است.

دشان: سوئیس بی دلیل سیزدهم رنکینگ نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه فردا شب در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های یورو 2020 و در دیداری دشوار باید به مصاف تیم ملی سوئیس برود. دیدیه دشان، سرمربی فرانسه در کنفرانس خبری قبل از مسابقه حضور پیدا کرده و مدعی شد کیفیت بالای سوئیس باعث قرار گرفتن آنها در رده سیزهم رنکینگ فیفا شده است.

 

دیدیه دشان گفت: "در مرحله یک هشتم نهایی بازی داریم و می خواهیم به یک چهارم برسیم. پیش از شروع مسابقه همه از ما به عنوان بخت اول صعود نام می برند، اما هم من و هم بازیکنانم از کیفیت این تیم سوئیس آگاه هستیم. آنها دارای نقاط قوت زیادی بوده و قادر به انجام کارهای بزرگی است.

 

1613886

 

سوئیس بی دلیل در رده بندی فیفا در رتبه سیزدهم قرار نگرفته است. دلیل این موفقیت بازیکنان سوئیس و ولادومیر پتکوویچ بوده اند که در این مدت درخشش فراوانی داشته اند. سوئیس یک تیم کامل است و اگرچه سختی مقابل ایتالیا داشتند، اما یک تیم اروپایی بسیار خوب محسوب می شوند و فکر نمی کنم که فردا شب کار ما آسان باشد.

 

احتمال بازی با سه دفاع؟ شما هم سوالات تاکتیکی می پرسید. لوکاس هرناندز فردا در دسترس خواهد بود و من گزینه ای را انتخاب می کنم که فکر می کنم بهترین انتخاب برای فرانسه باشد. البته لوکاس دینیه، مارکوس تورام و احتمالا ژول کنده احتمال قادر به بازی کردن نیستند.

 

1612808

 

شیوه مربیگری دیدیه دشان؟ دو راه حل وجود دارد، یا شما خواسته های خود را تحمیل کرده یا یک انتخاب آگاهانه انجام می دهید. من دوست دارم قبل از تصمیم گیری با بازیکنانم صحبت کرده و البته کمی بیشتر با بازیکنان اصلی در ارتباط باشم.

 

درخشش انگولو کانته؟ حضور او در ترکیب برای یک سرمربی و همه بازیکنان مانند یک رویا است و انگولو کانته موتور تیم ملی فرانسه محسوب می شود."

دیدگاه‌ها