کد خبر : 1764383 | 07 تیر 1400 ساعت 00:22 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل تارتار و فکری؛ برنده بی برنده

تیم های تحت هدایت مهدی تارتار و محمود فکری معمولا سختکوش هستند و به راحتی امتیاز نمی دهند. هر تیمی که با تیم های این دو مربی بازی می کند برای بردن باید خیلی زحمت بکشد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته قرعه به شکلی بود که شاهد رویارویی پیکان و نفت مسجد سلیمان بودیم. در حالی که تیم میهمان در دقیقه ی 86 بازی با ضربه ی سیروان قربانی به گل رسید برنده نشد چرا که پیکان آنقدر تلاش کرد که در دقیقه 3 وقت اضافه توسط رضا جبیره به گل رسید و بازی را به تساوی کشاند. 

 

1616924

 

 

نفت مسجد سلیمان و پیکان با 28 امتیاز در جدول رده بندی همسایه و در رده های دهم و یازدهم جدول قرار دارند که وضعیت نفت مسجد سلیمان بهتر است. البته اگر پیکان با رای کمیته ی انضباطی بازی با سایپا را نمی باخت اکنون وضعیت بهتری در جدول رده بندی داشت و البته روند امتیاز گیری نفت مسجد سلیمان با محمود فکری قابل دفاع و  بهتر از کادر فنی گذشته بوده است. نفت دو پیروزی، دو تساوی و یک باخت داشت و در برابر پیکان به امتیاز 8 رسید. شاید برای نفت مسجد سلیمان که در خطر سقوط به دسته ی پایین تر قرار داشت ورود به حاشیه ی امنیت نتیجه ی خوبی بوده است و پیکان هم امیدوار است با بازگشت سه امتیاز بازی با سایپا و نتایج خوبی که در هفته های باقی مانده می گیرد دوباره به نیمه ی بالای جدول برگردد. 

 

 

1616925

 

 

دوئل تفکرات مهدی تارتار و محمود فکری طبیعی بود که برنده نداشته باشد. چرا که این دو مربی استاد متوقف کردن تیم های بزرگ هستند. نمونه اش محمود فکری چند هفته ی پیش سپاهان مدعی قهرمانی را در استادیوم نقش جهان متوقف کرد. مهدی تارتار هم بارها با تیم نفت مسجد سلیمان به نتیجه ی خوبی در برابر تیم های بزرگ دست پیدا کرد؛ فصل گذشته به یاد داریم مهدی تارتار به همراه این تیم به عنوان نهمی درلیگ برتر رسیده بود. حربه ی این دو مربی با هم نچربید.

دیدگاه‌ها