کد خبر : 1764411 | 07 تیر 1400 ساعت 09:20 | 18.6K بازدید | 6 دیدگاه

پس از حذف پرتغال؛

سانتوس: نتیجه غیرمنصفانه بود، مستحق پیروزی بودیم

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال، پس از حذف این تیم برابر بلژیک نتیجه بازی را غیرمنصفانه دانست.

سانتوس: نتیجه غیرمنصفانه بود، مستحق پیروزی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، فرناندو سانتوس شکست پرتغال برابر بلژیک در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 را غیرمنصفانه نامید و گفت که هر چه تلاش کردند توپ وارد دروازه بلژیک نشد.

گل دیدنی تورگان هازارد از بیرون محوطه جریمه در پایان نیمه اول بازی کافی بود تا مدافع عنوان قهرمانی را از این رقابت ها حذف کند. کریستیانو رونالدو که پیش از این بازی در صدر جدول گلزنان این تورنمنت بود، در این بازی که احتمالا آخرین مسابقه او در رقابت های قهرمانی اروپا بود، موفق به گلزنی نشد.

گل هازارد تنها ضربه در چارچوب بلژیک از شش تلاش بازیکنان این تیم بود اما پرتغال پنج ضربه در چارچوب از 24 شوت به سمت دروازه داشت.

 

1616980

 

سانتوس گفت: "این نتیجه غیرمنصفانه‌ای است. آنها فقط شش شوت به سمت دروازه داشتند و فقط یکی در چارچوب بود. ما 29 ضربه به سمت دروازه زدیم و نتوانستیم حتی یک بار به گل برسیم. توپ داخل دروازه نمی رفت. بعضی از بازیکنان من در رختکن گریه می کنند، مثل بسیاری از دیگر پرتغالی ها...

بازیکنان هر چه که در توان داشتند را در زمین ارائه دادند و خیلی زحمت کشیدند. اما فوتبال همین است.

همه ما پیروزی را می خواستیم. ما به توانایی های خود ایمان و اعتماد به نفس داشتیم. می دانستیم که اگر در این یک بازی پیروز شویم، در بقیه بازی ها هم پیروز خواهیم شد. ما مطمئن بودیم که می توانیم به فینال برسیم و قهرمان شویم.

در فوتبال عدالت و بی عدالتی وجود ندارد، فقط آنهایی که گل می زنند و آنهایی که گل نمی زنند در فوتبال وجود دارند. ما یک گل دریافت کردیم و نتوانستیم گلی بزنیم.

بازیکنان من همه کار کردند تا شادی را به مردم پرتغال هدیه دهند، ما پیروز نشدیم اما شایسته پیروزی بودیم."

 

1616981

 

سانتوس درباره نمایش رونالدو گفت: "رونالدو پنج گل در این رقابت ها به ثمر رساند، قبول، امروز گل نزد اما او به معنای کامل کلمه یک کاپیتان حقیقی بود. او تلاش کرد تا نتیجه بازی را عوض کند. رونالدو هیچ مشکلی ندارد."

 

 

دیدگاه‌ها