کد خبر : 1764417 | 07 تیر 1400 ساعت 10:26 | 21.2K بازدید | 7 دیدگاه

یورو برای هازارد تمام شد؟

هازارد: حتی اگر یورو را از دست بدهم، کنار تیم می‌مانم

ادن هازارد پس از اینکه در پیروزی برابر پرتغال از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد، قول داد که همچنان در کنار تیم ملی بلژیک بماند.

هازارد: حتی اگر یورو را از دست بدهم، کنار تیم می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد در بازی شب گذشته بلژیک برابر پرتغال لنگان لنگان زمین بازی را ترک کرد اما گفت که چه قادر به بازی باشد و چه نه در کنار تیم ملی بلژیک خواهد ماند.

هازارد پس از پیروزی 1-0 بلژیک برابر پرتغال و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020، گفت که نگران است مصدومیت همسترینگش جدی باشد.

ستاره همیشه مصدوم رئال مادرید و بلژیک در دقیقه 85 بازی و پس از اینکه در دوئل های فیزیکی در جریان مسابقه چندین بار به زمین خورده بود، مجبور شد زمین بازی را ترک کند.

 

1616997

 

هازارد در یورو 2020 پس از بیش از یک سال برای اولین بار 90 دقیقه کامل به میدان رفته بود، چرا که مصدومیت های متعدد از زمان انتقال به رئال مادرید، زمان بازی او را محدود کرده بود. اما حتی اگر در ادامه مسابقات قادر به بازی کردن نباشد، هازارد گفته است که برای حمایت از هم تیمی هایش در اردوی شیاطین خواهد ماند.

 

1616995

 

هازارد پس از مسابقه گفت: "من به خودم آسیب زدم. احساس ناراحتی در همسترینگ داشتم. فکر می کنم که دچار مصدومیت شدم. فردا معلوم خواهد شد.

ما خیلی دقیق این مصدومیت را بررسی خواهیم کرد و پس از آن خواهیم دید که در چه حدی است.

به عنوان یک کاپیتان من در کنار بچه ها خواهم ماند چرا که نقش مهمی دارم."

 

تکلیف ستاره 30 ساله بلژیک در آستانه دیدار یک چهارم نهایی روز جمعه این تیم مقابل ایتالیا و پس از معاینات و عکس برداری مشخص خواهد شد.

اگر هازارد نتواند در این دیدار به میدان برود، یانیک کاراسکو کاندیدای اصلی برای شروع بازی به جای او خواهد بود.

 

1616996

 

مصدومیت هازارد نام دیگری را به لیست بازیکنان مصدوم بلژیک اضافه کرد، چرا که کوین دی بروین نیز پس از مصدومیت از ناحیه مچ پا در بازی شب گذشته این تیم برابر پرتغال مجبور شد که از زمین بازی بیرون برود و تیموتی کاستاگن نیز در بازی مقابل روسیه پس از مصدومیت مجبور شد تا جای خود را به بازیکن دیگری بدهد.

 

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، درباره مصدومیت هازارد و دی بروین گفت: "ما 48 ساعت زمان نیاز داریم تا بفهمیم مصدومیت این دو در چه حدی است. به بلژیک برمی گردیم و فردا پای این دو بازیکن را اسکن می کنیم."

 

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیک، اما درباره مصدومیت هازارد گفت: "فکر می کنم یورو برای ادن تمام شد. او دیگر بازی نخواهد کرد."

 

 

 

دیدگاه‌ها