کد خبر : 1764473 | 07 تیر 1400 ساعت 13:39 | 15.1K بازدید | 1 دیدگاه

برای این بازی لحظه شماری می‌کنم؛

شریفات: استقلال در اراک امتیاز می‌دهد

اسماعیل شریفات از لحظه شماری اش برای بازی با استقلال می‌گوید و به هواداران آلومینیوم اطمینان می‌دهد که این تیم سهمیه آسیایی خواهد گرفت.

شریفات: استقلال در اراک امتیاز می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل شریفات ستاره سابق استقلال و بازیکن کنونی آلومینیوم در گفتگو با خبرنگار ما به دیدار با ذوب آهن پرداخت و گفت: خداراشکر ما این بازی هم باید برنده می‌شدیم اما چند دقیقه تمرکز تیممان بهم خورد و نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. با این حال تیم ما مشکلی ندارد و یک امتیاز خارج از خانه هم خوب است و ما روند نباختن را ادامه دادیم. تیم ما شخصیت خوبی دارد و در بازی های بعدی هم عملکرد خوبی خواهیم داشت.

 

بازیکن چند پسته آلومینیوم راز نتایج مطلوب آلومینیوم را به این شکل شریح داد: رمز موفقیت ما بیشتر در گل نخوردن ماست. ما در هر بازی معمولا 1-2 گل را می‌زنیم و فکر می‌کنم کارهای دفاعی که بیشتر با آقای خرمگاه انجام می‌دهیم، دفاع کردن را کاملا بلدیم.

 

او با اشاره به احتمال کسب سهمیه توسط آلومینیوم گفت: ما به هر حال الان جزو چهار تیم بالای جدول هستیم و در واقع مدعی صعود به لیگ قهرمانان آسیا هستیم. همه باید روی تیم ما حساب باز کنند و انتظارات از تیم ما بالا رفته. انقدر خوب بالا رفتیم که همه دوست دارند تیم ما آسیایی شود. ما بیشتر تمرکزمان روی بازی بعدی لیگ برتر است اما به جام حذفی هم فکر می‌کنیم.

 

1567977

 

 

شریفات راجع به نتایج درخشان آلومینیوم اظهار داشت: من فکر کنم اگر یکی دو بازی اول را حذف کنیم، جای استقلال بودیم. ما دو باخت بد دادیم و بعد در اولین بازی نیم فصل هم باخت بدی به سپاهان دادیم. واقعیت من فکر نمی‌کردم وقتی آمدم به آلومینیوم تیم چهارم جدول باشیم اما مطمئن بودم که تیم ما گزینه سقوط نخواهد بود. با این حال بعد از برد مقابل پرسپولیس و تراکتور، خیلی به کسب سهمیه امیدوار شدم. چون تیمی که قهرمان لیگ و حذفی را ببرد، به راحتی می‌تواند سهمیه بگیرد. مطمئنم سهمیه خواهیم گرفت.

 

ستاره سابق استقلال با اشاره به کار کردن با علیرضا منصوریان عنوان کرد: خود علی آقا منصوریان هم می‌داند، قرار بود ما چند بار باهم همکاری کنیم. به هر حال الان هم ایشان یک کادر استقلالی خوبی دارند و برای موفقیت آلومینیوم همه کار کردند. خود آقای منصوریان، کاظمی و خرمگاه با جان و دل کار کرده‌اند و مطمئنم باتجربه ای که علی آقا دارند، می‌توانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

 

وی درخصوص دیدار با استقلال نیز گفت: درباره بازی با استقلال هم باید این را بگویم که امتیاز گرفتن از تیم ما خیلی سخت است. به جز بازی با سپاهان، هیچ تیمی نمی‌تواند ما را شکست دهد. من برای شروع این بازی لحظه شماری می‌کنم چون استقلال رقیب اصلی ماست و مطمئن باشید که استقلال اینجا امتیاز از دست می‌دهد.

دیدگاه‌ها