کد خبر : 1764496 | 07 تیر 1400 ساعت 15:02 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیمی که رویای لیگ برتری شدن داشت اما ...

نود ارومیه فقط یک درصد شانس بقا دارد

شاید بتوان نام نود ارومیه را به عنوان دومین تیم سقوط کننده به لیگ دو عنوان کرد چرا که آن‌ها در فاصله یک امتیازی تا سقوط قرار دارند.

نود ارومیه فقط یک درصد شانس بقا دارد

به گزارش "ورزش سه"، سقوط گل‌ریحان البرز که هفته‌هاست مسجل شده و از همان هفته‌های میانی فصل مشخص بود که این تیم توان رقابت با رقبا را ندارد و دیر یا زود سقوطش به لیگ دسته دوم فوتبال ایران مسجل می‌شود، اما دو مسافر دیگر سقوط به لیگ دو هنوز مشخص نشده‌اند. هر چند که می‌توان با احتمال بسیار بالا نام یکی دیگر از تیم‌های سقوط کننده را هم حدس زد.

 

نود ارومیه که فصل گذشته تا یک‌قدمی صعود به لیگ برتر با وحید بیاتلو رفت و سپس فصل را در میانه‌های جدول به پایان برد، در این فصل از رقابت‌های لیگ یک عمدتا در نیمه پایینی جدول حضور داشت و از 31 مسابقه، 27 امتیاز کسب کرده است و شوک چندباره تغییر کادرفنی هم در سیر نتیجه‌گیری این تیم تاثیری نداشته است.

آن‌ها در حال حاضر با هدایت علی لطیفی کار خود را پیش می‌برند و شب گذشته در خانه مقابل ملوان، با 5 گل تحقیر شدند و امیدهایشان برای بقا به حداقل رسیده است؛ تنها در شرایطی می‌تواند نود در لیگ یک بماند که آن‌ها سه دیدار پیش‌روی خود را ببرند و قشقایی و چوکا در کسب نتیجه ناکام بمانند، اتفاقی که بیشتری شبیه به یک معجزه است.

 

چرا که نود باید در هفته‌های پیش‌روی مقابل رایکا بابل، استقلال خوزستان و خیبر خرم آباد به میدان برود و بعید به نظر می‌رسد که از این سه مسابقه دشوار شاگردان لطیفی موفق به کسب حداکثر امتیازات شوند و رقبای‌شان هم در کوران رقابت‌های لیگ یک همه امتیازاتی که باید کسب کنند را از دست بدهند؛ از این حیث به نظر باید کار نود ارومیه را در لیگ یک تمام شده دانست و آن‌ها احتمالا هفته آینده در کنار گل‌ریحان البرز، دومین مسافر لیگ یک خواهند شد.

دیدگاه‌ها