کد خبر : 1764538 | 07 تیر 1400 ساعت 13:02 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

ویستاتوربین قهرمانی را نشانه گرفته است (عکس)

در شرایطی که ویستاتوربین در این فصل پر سر و صدا ظاهر شده، آنها دو گام مانده به پایان فصل در لیگ دسته دوم همچنان شانس خود برای قهرمانی و صعود را دنبال می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کنار رفتن فرشاد پیوس و در ادامه اکبر میثاقیان، ویستاتوربین طی هفته‌های اخیر با سیاستی جالب و با بازگردان مربی فصل گذشته خود در فضای دوستانه و متحد قصد دارد ماموریت صعود به لیگ آزادگان را دنبال کند. آنها طی هفته‌های اخیر با نمایشی قابل توجه و کسب نتایج مطلوب توانسته‌اند جایگاه خود در رتبه دوم را حفظ کرده تا همچنان خطر بزرگی علیه شهرداری همدان در هفته‌های پایانی محسوب شوند.

 

 

1617168

 

ویستاتوربین با از پیش رو برداشتن صدرنشین گروه، از بالاترین انگیزه برای دستیابی به بردی دیگر در خانه برخوردار است و باید دید قادر خواهند بود این کورس را به سود خود خاتمه دهند یا خیر.

 

 

 

ویستاتوربین در هفته گذشته این رقابت‌ها در نمایشی دیدنی موفق شد شهرداری همدان صدرنشین را در استادیوم غدیر شکست دهد تا نشان دهد برای دستیابی به هدف خود از بالاترین انگیزه برخوردار است و شاید اکنون یک معجزه در کنار پشتکار و انگیزه بازیکنان این تیم، شانس رسیدن ب صدر جدول و صعود مستقیم آنها را هم فراهم سازد. 

 

صدرنشین همدانی لیگ دسته دوم در گروه اول که با اختلاف هشت امتیازی پا به این مسابقه گذاشته بود، خیلی زود اسیر توان فنی و انگیزه ویستاتوربینی‌ها شد تا آنها با دو گل مرتضی نگهداری حریف خود را با شکست بدرقه کنند و این شکست تلخ اتفاقات باورنکردنی را البته در پایان بازی رقم زد و همدانی‌ها اینبار اخلاق را هم باختند و با ایجاد حواشی زیاد باعث شدند تا درگیری عجیبی شکل گرفته و در نهایت کمیته انضباطی دست به کار شده و محرومیت‌هایی را برای این تیم در نظر بگیرد.

 

 

1617163

 

جهانگیر عسگری و هادی خیری دو بازیکن باتجربه دیگر این تیم محسوب می‌شوند که در کارنامه خود صعودهای زیادی را تجربه کرده‌اند. گلزن اول ویستاتوربین در کنار خیری امیدوار به برتری در جدال با ملی حفاری و بالا بردن شانس صعود از این گروه هستند.

 

 

اکنون ویستاتوربین در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل آماده است تا دیداری خانگی دیگر را اینبار مقابل ملی حفاری اهواز پشت سر بگذارد. حریفی که در دور رفت و در اهواز شکست داده و اینبار نیز نگاه آنها به بردی دیگر و کم کردن فاصله امتیازات برای دستیابی به جایگاه صدرنشینی و صعود مستقیم است. باید دید ویستاتوربین قادر خواهد بود این هدف را در این هفته نیز دنبال کند و یک معجزه بزرگ را با اتکا به انگیزه بالای خود شکل دهد یا خیر.

 

 

 

1617164

 

بهتاش میثاقیان، مدافع چپ پا و نام آشنای ویستاتوربین با پشت سر گذاشتن مصدومیت خود را آماده دو جدال حساس باقی مانده کرده است و این تیم امیدوار است با سود بردن از تجربه این بازیکن در دیدارهای باقیمانده در راستای هدف خود گام بردارد.

 

 

1617165

 

حامد اکبری در بازی رفت تک گل سه امتیازی تیمش را مقابل ملی حفاری به نام خود کرده و شانس تکرار این موفقیت را در جدال برگشت نیز باید دید خواهد داشت یا خیر.

 

 

1617166

 

مرتضی نگهداری طی دیدارهای اخیر ستاره این تیم بوده که در جدال با شهرداری همدان نیز با دبل خود سهم بزرگی در پیروزی تیمش مقابل صدرنشین ایفا کرده و باید دید برابر حفاری نیز قادر خواهد بود کلاس فوتبالی خود را به نمایش بگذارد یا خیر.

 

 

1617167


 

دیدگاه‌ها