کد خبر : 1764552 | 07 تیر 1400 ساعت 19:11 | 33K بازدید | 1 دیدگاه

میلان به دنبال جذب قرضی ستاره ناکام بارسلونا

گفته می‌شود میلان برای جذب قرضی فیلیپ کوتینیو با بارسا وارد مذاکره شده است.

میلان به دنبال جذب قرضی ستاره ناکام بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، ستاره برزیلی در فصل گذشته دائماً با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد و آسیب دیدگی او از ناحیه زانو باعث شد که نتواند بازی های زیادی در ترکیب بارسا انجام دهد و روزهای کابوس وار او در نوکمپ همچنان ادامه داشته باشد. این در حالی است که بارسلونا هزینه زیادی برای جذب این بازیکن از لیورپول صرف کرده بود اما کوتینیو هیچ گاه نتوانست انتظارات این تیم و هوادارانش را برآورده کند.

 

 شواهد حاکی از آن است که فیلیپ کوتینیو آخرین فصل حضور خود در بارسلونا را پشت سر گذاشته و به نظر می رسد که در نقل و انتقالات تابستانی این تیم را ترک خواهد کرد. این در حالی است که با توجه به فرم نه چندان خوب کوتینیو در یکی دو فصل اخیر و مصدومیت های متوالی او، تیم های زیادی خواهان جذب این بازیکن نیستند.

 

 

1596600

 

 

در همین راستا نشریه توتو اسپورت چاپ شهر تورین گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه میلان برای جذب فیلیپ کوتینیو با بارسلونا وارد مذاکره شده است. هافبک برزیلی هنوز دو فصل دیگر با بلوگرانا قرارداد دارد و به همین خاطر روسونری قصد دارد این بازیکن را به شکل قرضی به خدمت بگیرد اما حقوق سالیانه 12 میلیون یورویی این بازیکن باعث شده که کار دومین تیم پرافتخار لیگ قهرمانان اروپا برای جذب کوتینیو دشوار شود.

دیدگاه‌ها