کد خبر : 1764560 | 07 تیر 1400 ساعت 19:40 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

نفت مسجدسلیمان فقط دفاع می‌کرد

جبیره: کل تیم زحمت کشیدند، من فقط گل زدم

مهاجم تیم پیکان تهران ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی با نساجی با دست پر از زمین خارج شود.

جبیره: کل تیم زحمت کشیدند، من فقط گل زدم

رضا جبیره در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی روز گذشته تیمش با نفت مسجدسلیمان بیان کرد: فکر می‌کنم همه آنهایی که بازی را تماشا کردند، می‌دانند که حق ما در این مسابقه کسب 3 امتیاز بود. تیم نفت مسجدسلیمان آمده بود تا یک امتیاز بگیرد و به همین خاطر بازی بسته‌ای را ارائه کرد. آنها در طول بازی فقط دفاع کردند و روی یک ضربه کرنر که فکر می‌کنم تنها موقعیت گلزنی شان بود به گل هم رسیدند. ما باید پیروز از زمین خارج می‌شدیم اما به هر حال همین که در دقایق پایانی به گل تساوی رسیدیم و بازنده نشدیم، خدا را شکر می‌کنیم.


وی درباره گلزنی خودش به عنوان یک بازیکن تعویضی گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم به تیمم کمک کنم و موثر باشم. این گل زحمات بچه‌ها بود که من به ثمر نشاندم. همه بازیکنان زحمت کشیدند و دست شان درد نکند. امیدوارم در آینده نیز نقشی در موفقیت تیمم داشته باشم.


مهاجم پیکان درباره عملکرد داور مسابقه با نفت مسجدسلیمان گفت: داور بازی دیروز در چند صحنه بهتر می‌توانست کار کند. او با تصمیماتش بازیکنان ما را عصبی کرده بود. متاسفانه بازیکنان حریف خطاهای بدی می‌کردند که داور برخورد لازم را نمی‌کرد. در کل فکر می‌کنم داور جوان مسابقه روز خوبی را پشت سر نگذاشت.


جبیره با اشاره به عدم صدور حکم استیناف درباره دیدار با سایپا خاطرنشان کرد:‌امیدوارم هرچه سریع‌تر استیناف حکم خود را صادر کند. ما در زمین مسابقه سایپا را شکست دادیم و همه می دانند که حق مسلم تیم ما کسب این 3 امتیاز است. امیدوارم با شناختی که از اعضای استیناف دارم، حق را به حقدار بدهند و در رایی که به زودی صادر می‌شود 3 امتیاز ما را برگردانند.


وی درباره دیدار با نساجی در هفته بیست وپنجم لیگ برتر افزود: بازی سختی خواهیم داشت. نساجی طی هفته های گذشته نتایج خوبی گرفته است. بازی کردن در قائمشهر و روی چمن مصنوعی نیز سختی های خاص خودش را دارد. با این حال برای کسب موفقیت به قائمشهر می‌رویم و امیدوارم با دست پر این شهر را ترک کنیم.

دیدگاه‌ها