کد خبر : 1764605 | 07 تیر 1400 ساعت 23:48 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

بوسکتس: هنوز هم به سیمون اعتماد داریم

ستاره های اسپانیا از صعود دراماتیک این تیم برابر کرواسی بسیار خوشحال هستند.

بوسکتس: هنوز هم به سیمون اعتماد داریم

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا در شرایطی که فاصله ای تا برتری در 90 دقیقه نداشت، دو بار دروازه خود را در دقایق پایانی برابر کرواسی باز شده دید. اما لاروخا دو بار دیگر در اوقات اضافی دروازه کرواسی را باز کرد و حالا ستاره های این تیم در مورد این پیروزی بزرگ صحبت کرده اند.

 

سرخیو بوسکتس: "ما فرصت داشتیم جریان بازی را خیلی زود به پایان برسانیم، اما در تمام مدت مسابقه شخصیت خود را نشان دادیم. وقتی کرواسی سیستم خود را تغییر داد، آنها بالا بازی کردند و ما نتوانستیم خیلی سریع خود را تطبیق دهیم.

 

متاسفانه دنی اولمو فرصت داشت گل چهارم را به ثمر برساند، اما این اتفاق رخ نداد. اما در کل من از نتیجه، چگونگی عملکرد تیم در وقت اضافی و صعود به مرحله یکچهارم نهایی بسیار راضی هستم. اونای سیمون باید بداند که کل تیم به او اعتماد دارد. گلی که سیمون دریافت کرد بدشانسی بود و در ادامه او واکنش های درخشانی داشت."

 

1617235

 

سزار آسپلیکوئتا: "باید هم اذیت می شدیم. از زمانی که در یک مسابقه مرحله حذفی پیروز شدیم چند تورنمنت گذشته است. اما امروز ما در برابر نایب قهرمان جام جهانی این طلسم را شکستیم. دریافت دو گل در دقایق پایانی خوب نبود، اما در وقت اضافی تیم بهتری بودیم و لیاقت داشتیم به دور بعد صعود کنیم."

 

آلوارو اوریازابال: "من همیشه امیدوارم که بتوانم به تیم کمک کنم، چه دو دقیقه بازی کنم و چه حتی در ترکیب نباشم. وظیفه همه ما است که در اینجا با هم همکاری می کنیم. به برخی بازیکنان شانس بازی کردن نمی رسد و آنها نیز باید از بیرون زمین به تیم کمک کنند. اشتباهات بخشی از فوتبال هستند و وقتی این اتفاق برای دروازه بان رخ دهد همه بیشتر به آن توجه می کنند. اعتماد ما نسبت به اونای تغییری نکرده است."

دیدگاه‌ها