کد خبر : 1764754 | 08 تیر 1400 ساعت 16:32 | 18.7K بازدید | 4 دیدگاه

گل‌زنی در آزادی شکاری را به اوج می‌برد

رضا شکاری هافبک هجومی گل‌گهر انگیزه‌های زیادی برای بازی با پرسپولیس دارد.

گل‌زنی در آزادی شکاری را به اوج می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، رضا شکاری پس از حضوری نه چندان پررنگ در روبین کازان روسیه و بازی در تراکتور، در نهایت پس از نیم فصل به عنوان بازیکن آزاد به گل‌گهر پیوست تا شاگرد امیر قلعه نویی در این تیم سیرجانی شود. بازیکنی که گاردین در فهرستی که از ۵۰ بازیکن آینده‌دار فوتبال نوشته بود، از رضا شکاری نام برده و سبک بازی او را شبیه نکونام با قدرت هجومی بیش‌تر دانست اما حضور او در روسیه بی فروغ شد و در تیم تراکتور مدل ساکت الهامی هم جواب نداد تا پس از ماجراهای فراوان به سیرجان برود.


باشگاه گل گهر بعد از جذب رضا شکاری اعلام کرد منتظر خواهد ماند تا نظر کمیته انضباطی در مورد شکایت باشگاه تراکتور از رضا شکاری مشخص شود و بعد قرارداد این بازیکن را ثبت خواهد کرد که فدراسیون فوتبال در نهایت به باشگاه گل گهر اعلام کرد رضا شکاری مشکلی برای همراهی این تیم در هفته های پایانی لیگ برتر نخواهد داشت و او با این ماجراها تقریبا دو سوم لیگ بیستم را از دست داد.

 

شکاری هفته گذشته مقابل استقلال در آزادی فیکس شد و عمل‌کرد قابل قبولی در شب شکست گل‌گهری‌ها از خود به نمایش گذاشت. هافبک ۲۲ساله گل‌گهر که سابقه پوشیدن تیم‌های ملی جوانان و امید را دارد، جلوی تیم مجیدی ۷۶ دقیقه بازی کرد و ۲۷ پاس با دقت ۹۶درصدی را به هم‌تیمی‌هایش داد تا با دقت بالایی بازی کرده باشد. پاس کلیدی و سانتر و خطا گرفتن‌های او نیز مانع شکست تیمش نشد.

 

شکاری زمزمه‌های حضورش در پرسپولیس نیز شنیده می‌شد و این تیم به دلیل ادعای طرح شکایت ذوب آهن از خرید این بازیکن جوان منصرف شد. این هافبک تهاجمی انگیزه‌های دو چندانی برای بازی مقابل مدافع عنوان قهرمانی دارد. شکاری خوب می‌داند گل‌زنی در آزادی تا چه اندازه می‌تواند مهم باشد و باز کردن دروازه حامد لک برای او نقطه عطفی می‌شود در فصلی که برایش خوب شروع نشده بود. رضا شکاری تلاش می‌کند اولین گل رسمی خود با پیراهن آبی گل‌گهر را به قرمز‌های تهران که علاقه‌مند به داشتنش بودند بزند.

دیدگاه‌ها