کد خبر : 1764804 | 08 تیر 1400 ساعت 22:08 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

موامبا:

دوست دارم با اریکسن حرف بزنم؛ باید به او فضا داد

خودش پیش از این با مشکلی شبیه به کریستین اریکسن روبرو بوده است.

دوست دارم با اریکسن حرف بزنم؛ باید به او فضا داد

به گزارش "ورزش سه"، چند سال پیش و در روزهای آغازین رقابت‌های یورو دنیای فوتبال در یک شوک بزرگ فرو رفت؛ جایی که کریستین اریکسن در جریان دیدار برابر فنلاند به ناگهان و بدون اینکه با کسی برخورد کند روی زمین افتاد و بیهوش شد.

 

با این حال هر طور که بود با سرعت عمل بالای کادر پزشکی تیم ملی دانمارک و اقدام به موقع کاپیتان این تیم یعنی سیمون کیائر، اریکسن از یک خطر بزرگ فرار کرد و جان سالم به در برد.

 

اما شاید هیچ کس بیشتر از فابریس مومبا نتواند با ستاره تیم ملی دانمارک همدردی کند. بازیکن سابق بولتون در سال 2011 و هنگامی که در ترکیب این تیم برابر تاتنهام به میدان می رفت دچار حمله قلبی شد و حدود یک ساعت قلب او از کار افتاد. با این حال هر طور که بود از این اتفاق جان سالم به در برد اما پس از آن مجبور شد که به طور کلی فوتبال را کنار بگذارد.

 

 

1617669

 

 

موامبا در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع گفت: "من هفته گذشته پیامی برای اریکسن ارسال کردم. چیز زیادی در این باره نشنیده ام اما فکر می‌کنم که باید به این بازیکن فضا داد. دوست دارم وقتی آماده باشد که با او تماس بگیرم و خوشحال می شوم که این کار را انجام دهم و با وی صحبت کنم. من معتقدم که به او گفته شده که یک ICD (قلب و عروق کاذب-دفیبریلاتور قابل کاشت) برایش قرار داده شده که خبر خوبی است.

 

اگر یک خبر خوب از مسابقات بیرون آمده باشد آن این است که حال اریکسن خوب است. این بهترین خبر برای یورو محسوب می‌شود. کادر پزشکی، داور و هر کس دیگری واقعا فوق العاده بودند. به خاطر تمام کارهای زیادی که آن ها برای نجات جان کریستین اریکسن انجام دادند واقعاً شایسته ستایش هستند.

 

البته شما می توانید از این اتفاق ناراحت باشید اما الان باید بیشتر خوشحال باشید که هنوز می توانید خانواده خود را ببینید و همچنین سر پا باشید."

دیدگاه‌ها