کد خبر : 1764931 | 09 تیر 1400 ساعت 14:12 | 24.2K بازدید | 1 دیدگاه

آرزوی موفقیت این تیم را دارم

آذری: بیانیه ذوب آهن اهمیتی برایم ندارد

سعید آذری مدیرعامل فولاد درباره بیانیه باشگاه ذوب آهن واکنش نشان داد و آن را مسئله ای «غیرمهم» خواند.

آذری: بیانیه ذوب آهن اهمیتی برایم ندارد

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای پرونده رضا شکاری، روبین کازان و ذوب آهن موجی از واکنش‌ها را به دنبال داشته و ساعتی پس از انتشار حکم نهایی دادگاه عالی ورزش در این خصوص، باشگاه ذوب آهن با انتشار بیانیه‌ای کنایه آمیز، سعید آذری مدیرعامل سابق سبزها را مورد خطاب قرار داده و ادعا کرده که آذری اطلاعات نادرست در این باره در اختیار رسانه قرار داده و از عبارت «هیاهوی بسیار برای هیچ» در توصیف ماجرا استفاده کرده است.

 

در این خصوص با سعید آذری مدیرعامل کنونی فولاد تماس گرفتیم تا واکنش او درباره بیانیه ذوب آهن و کنایه به وی را جویا شویم که آذری در این باره گفت: «من مدیرعامل فولاد هستم و هیچ اظهار نظری درباره بیانیه باشگاه ذوب آهن انجام نخواهم داد چرا که تمرکزم روی فولاد است و تمام تلاشم را می‌کنم تا فولاد موفق شود.»

وی درباره ادعای ذوب آهن مبنی بر «شیطنت  اشخاصی معلوم الحال» نیز عنوان کرد: «من رزومه ام مشخص است و این ماجرا را به رسانه‌ها می‌سپارم. اعتقاد دارم که نتیجه این پرونده حاصل کارگروهی بوده و برای ذوب آهن هم آرزوی موفقیت دارم و آرزوی این که از این وضعیت خارج شوند و امیدوارم کارشناسان در این باره نظر بدهند.»

 

آذری در پایان همچنین گفت: «بیانیه ذوب آهن برایم اهمیتی ندارد. تنها چیزی که به عنوان کارمند ذوب آهن و کسی که آنجا زحمت کشیده، اهمیت دارد، موفقیت ذوب آهن است و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. من تمام تلاشم را می‌کنم تا فولاد فصل را به بهترین شکل سپری کند.»

دیدگاه‌ها