کد خبر : 1764937 | 09 تیر 1400 ساعت 14:48 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

پست مدافع آلمان در اینستاگرام؛

هوملس: فکر می‌کردم می‌توانیم قهرمان شویم

تیم ملی آلمان با شکست برابر انگلیس از رقابت های یورو 2020 کنار رفت تا برای بازیکنان این تیم و هوادارانشان جز آه و افسوس چیزی باقی نماند.

هوملس: فکر می‌کردم می‌توانیم قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، متس هوملس  و توماس مولر که پس از دو سال دوری مجددا به تیم ملی آلمان دعوت شده بودند تا در راه رسیدن یوآخیم لوو به آخرین قهرمانی‌ پیش از کناره‌گیری‌اش به او کمک کنند، با نمایشی که در بازی روز گذشته این تیم برابر انگلیس داشتند از متهمان اصلی شکست تلخ و حذف این تیم از یورو 2020 هستند.

 

غفلت مدافعان آلمان روی هر دو گل انگلیس به شدت به چشم می آمد و توماس مولر نیز بهترین بخت مانشافت برای به تساوی کشاندن بازی را در یک فرصت تک به تک با جوردن پیکفورد، دروازه بان انگلیس، از دست داد.

 

هوملس در حالی که هنوز در اتوبوس تیم ملی آلمان و در راه بازگشت به خانه بود در این باره پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

 

1617968

 

هوملس نوشت: "تمام شد. رقابت های قهرمانی اروپا برای ما به پایان رسید و من اینجا در اتوبوس نشسته ام و نمی خواهم این موضوع را بپذیرم. نمی توانم افکارم را منظم کنم و احساس می کنم که باید آنچه را که در ذهنم می گذرد بنویسم. نومیدی همه ما از این نتیجه بسیار عظیم است. ما فقط در یک بازی از چهار بازی پیروزی شدیم و سزاوار بازگشت به خانه بودیم.

از طرف دیگر من شاهد بوده ام که در هفته های گذشته چه به عنوان یک فرد و چه به عنوان یک گروه چقدر از خودمان مایه گذاشتیم و تلاش کردیم.

اینکه دوباره عضوی از تیم ملی باشم برای من بی نهایت خوشایند بود و فکر می کردم که ما هر چه که لازم است را برای قهرمانی در این تورنمنت داریم. هر چند که می دانم گفتن این موضوع الان و بعد از این شکست عجیب به نظر می رسد.

اکنون این یادداشت را به پایان می برم، همواره سر و سامان دادن به این افکار آن هم به این سرعت پس از حذف شدن بسیار دشوار است..."

 

کتی، همسر هوملس، نیز در کامنتی به حمایت از همسرش پرداخت و نوشت: "تو هر چه که در توان داشتی و حتی بسیار بیشتر از توانت ارائه دادی. اینکه چقدر درد زانویت را تحمل کردی و تلاش کردی که برای این تورنمنت و برای تیمت و برای آلمان در بهترین فرم باشی... شایسته احترام بیشتری از سوی دیگران هستی."

 

هوملس پس از حذف از یورو درباره آینده اش در تیم ملی آلمان مستقیما صحبت نکرد و گفت: "در طول هفته های آینده به این موضوع فکر می کنم. در کل باید این تورنمنت را به عنوان یک شکست ناامیدکننده در نظر بگیرم."

دیدگاه‌ها