کد خبر : 1764963 | 09 تیر 1400 ساعت 17:19 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

بیرهوف: باور داشتیم آلمان قهرمان یورو می شود

اولیور بیرهوف، مدیر فنی تیم ملی آلمان به آینده این تیم با هانسی فلیک امیدوار است.

بیرهوف: باور داشتیم آلمان قهرمان یورو می شود

به گزارش "ورزش سه"، دوران 16 ساله حضور یوواخیم لوو روی نیمکت تیم ملی آلمان دیشب و بعد از شکست این تیم برابر انگلیس به اتمام رسید و او جای خود را به هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ خواهد داد. اولیور بیرهوف در آخرین نشست خبری یوواخیم لوو در کنار او حاضر شده و مدعی شد آلمان به دنبال حضوری موفق در جام جهانی قطر است.

 

اولیور بیرهوف گفت: "این شکست در این لحظه خیلی دردناک است، زیرا ما سرمایه گذاری های زیادی انجام داده ایم. ما آمادگی بالایی داشتیم و فضای خوبی بر تیم حاکم بود. ما با انرژی فراوان و دقت بالا آماده شدیم و من باور داشتم که می توانیم با این تیم تا پایان مسابقات موفق باشیم.

 

1584260

 

ما آلمان هستیم و من نمی توانم از مدعی نبودن خوشحال باشم. همیشه هدف ما این است که تا حداکثر جایی که ممکن است پیش برویم. ما بازیکنان خوبی داریم، اما جوانان تیم باید تجربه کسب کرده و نقش های مهمی را در باشگاه های خود ایفا کنند. ما امیدوار به ارائه عملکرد خوب در مرحله مقدماتی با هانسی فلیک بوده و می خواهیم با جاه طلبی به قطر سفر کنیم.

 

من فلیک را به خوبی می شناسم و اوعلاوه بر کیفیت فنی، مانند یوواخیم لوو از خصوصبات های انسانی بزرگی برخوردار است. ما طی چند روز آینده جلسه داشته و برنامه ریزی خواهیم کرد. وظیفه فلیک کسب موفقیت است و ما می خواهیم تیمی قدرتمند در قطر داشته باشیم.

 

دست هانسی فلیک آزاد است و انتخاب بازیکن و استراتژی به او بستگی دارد. او علاقمند به استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب و فراهم کردن شرایط پیشرفت آنهاست. وقتی همدیگر را ملاقات کردیم، فلیک این فرصت را خواهد داشت که فلسفه و تاکتیک خود را به صورت مشخص بیان کند."

دیدگاه‌ها