کد خبر : 1765023 | 09 تیر 1400 ساعت 21:30 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

گری نویل و تمجید غیرمنتظره از سنگربان سه‌شیرها

گری‌نویل، اسطوره فوتبال انگلیس، که پیش از این منتقد جردن پیکفورد بود بعد از مسابقه دیشب برابر آلمان به تمجید از این دروازه‌بان پرداخت.

گری نویل و تمجید غیرمنتظره از سنگربان سه‌شیرها

به گزارش "ورزش سه"، تیم گرت ساوتگیت در حالی با دو گل مقابل آلمان به پیروزی رسید و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های یورو شد که دروازه بان سه شیرها یعنی جردن پیکفورد چهارمین کلین شیت پیاپی خود را به ثبت رساند.
پیکفورد در 377 دقیقه حضور در ترکیب تیم ملی انگلیس در مسابقات یورو هیچ گلی دریافت نکرده و هر 10 شوتی که به سمت دروازه اش زده شده را هم سیو کرده است.

 

 

1618136

 

 

جردن پیکفورد فصل گذشته اشتباهات عجیبی در ترکیب اورتون انجام داد اما با این وجود گرت ساوتگیت اعتماد خود را نسبت به این دروازه بان حفظ کرد و او حالا در رقابت‌های یورو پاسخ این اعتماد را داده است.

 

اگرچه بعد از پایان مسابقه دیشب انگلیس و آلمان، هری مگوایر به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد اما گری نویل به تمجید از جردن پیکفورد پرداخت و در توئیتر خود نوشت: " جردن پیکفورد دیشب بیش از همه من را شگفت زده کرد. همچنین فکر می‌کنم که او تاکنون بهترین بازیکن انگلیس در مسابقات بوده است. من او را در اورتون مورد انتقاد قرار دادم اما در انگلیس بازیکن متفاوتی است."

 

 

1618135

 

 

گفتنی است جردن پیکفورد پیش از این در مورد انتقادات گری نویل از او گفته بود: "فکر می کنم رسانه ها و همه مانند کارشناس ها تنها به بازیکنان تیم ملی انگلیس می پردازند. برای مثال به گری نویل نگاه کنید. همه زیر ذره بین هستند. این بخشی از حضور در تیم ملی انگلیس است. باید با آن کنار آمد و باید یاد گرفت. باید به این باور رسید که تنها کسی که می تواند شرایط را بهبود ببخشد، خودت هستی. فهمیدن این موضوع آسان است. همه از تو نفرت دارند. من می دانم که قادر به انجام چه کاری هستم و در چه چیزهایی خوب هستم و این رفتارها واقعا به انسان ضربه می زند. "

دیدگاه‌ها