کد خبر : 1765089 | 10 تیر 1400 ساعت 00:26 | 35.3K بازدید | 3 دیدگاه

خودنمایی دوباره حامد لک مقابل قلعه‌نویی(عکس)

دروازه‌بان پرسپولیس با دفع توپ‌ها و واکنش‌های خود شب درخشانی را مقابل گل‌گهر پشت سر گذاشت.

خودنمایی دوباره حامد لک مقابل قلعه‌نویی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک در سالیان اخیر همواره تقابل‌های جذاب و سرنوشت‌سازی را مقابل تیم‌های تحت هدایت امیر قلعه‌نویی داشته و در بیشتر اوقات نمایش او اجازه نداده تا تیمش بازنده زمین را ترک کند و حداقل صاحب یک امتیاز می‌شود.

 

شماره ۸۱ پرسپولیس پس از کلین‌شیت دور رفت مقابل گل‌گهر سیرجان در جریان برتری ۵ بر صفر تیمش، در دیدار برگشت هم انگیزه مضاعفی برابر تیم امیر قلعه‌نویی داشت تا بتوانند دوباره به برتری برسند و از سوی دیگر تیمش را در ادامه روند موفقیت‌آمیز در راه قهرمانی همراهی کند.

 

1618226

 

در دیداری که گل‌گهر تمام روش‌ها ازجمله ارسال از جناحین برای رسیدن به گل و فرار از شکست مقابل پرسپولیس را امتحان می‌کرد تا در کورس سهمیه کسب سهمیه آسیایی بماند، حامد لک با بازی درخشان خود توانست ۷ مهار توپ، ۸ خروج موفق و ۴ بازیابی داشته باشد و دو خطا هم از مهاجمان مقابل خود گرفت.

 

 

دروازه‌بان با تجربه پرسپولیس که هفته قبل نمایش خوبی در رفسنجان داشت و سیزدهمین کلین‌شیت فصل خود را ثبت کرد، در دیدار برابر گل‌گهر روی یکی از ده‌ها ارسال به محوطه جریمه تیمش دروازه خود را باز شده دید، اما در سایر صحنه‌ها با خروج‌های موفق و دفع توپ‌هایی که انجام داد، یک بازی موثر به نمایش گذاشت.

 

حامد لک در جریان نیمه اول یکبار از گوشه دروازه توپ را بیرون کشید و در خروج‌ها موفق بود، اما در نیمه دوم شرایط سخت‌تری را زیر بار فشار حملات گل‌گهر تجربه کرد و به ویژه در وقت‌های تلف شده دو واکنش تماشایی داشت تا تیمش با سه امتیاز حیاتی، صدر جدول را هم حفظ کند.

 

1618225

 

نمایش لک در این مسابقه موجب شد تا امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر نیز در نشست خبری پس از پایان این دیدار هم از او به‌عنوان بهترین بازیکن زمین یاد کرده و عنوان کند اگر این دروازه‌بان نبود، نتیجه ۴ بر ۳ به سود گل‌گهر رقم می‌خورد.

دیدگاه‌ها