کد خبر : 1765137 | 10 تیر 1400 ساعت 11:22 | 30.1K بازدید | 2 دیدگاه

مسی- راموس؛ دو غولی که حالا آزاد هستند (عکس)

از امروز و به شکل رسمی قرارداد لیونل مسی و سرخیو راموس با باشگاه‌های بارسلونا و رئال مادرید به اتمام رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، بر هیچ کس پوشیده نیست که در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه و نگرانی هواداران بارسلونا آینده فوق ستاره آرژانتینی شان یعنی لیونل مسی محسوب می‌شود. این بازیکن آخرین فصل  حضور خود را در بلوگرانا را پشت سر گذاشت و حالا می تواند به شکل رایگان راهی هر تیم دیگری شود.

 

با این وجود در کاتالونیا امیدواری وجود دارد که نهایتاً لیونل مسی قرارداد خود را با بارسلونا تمدید کند و در نوکمپ ماندگار شود؛ از طرف دیگر رابطه خوب این فوق ستاره آرژانتینی و رئیس باشگاه یعنی خوان لاپورتا باعث شده که به امیدواری ها در رابطه با تمدید قرارداد مسی افزوده شود.

 

اما در تیم رقیب یعنی رئال مادرید اوضاع پیرامون سرخیو راموس کاملاً متفاوت است. چندی پیش به شکل رسمی مشخص شد که راموس فصل آینده پیراهن رئال مادرید را بر تن نخواهد کرد و دیگر مانند مسی هیچ امیدی پیرامون ماندگار شدن این بازیکن در باشگاهش وجود ندارد.

 

اما امروز یک جولای است و دیگر این دو فوق ستاره تحت قرارداد باشگاه‌های خود یعنی بارسلونا و رئال مادرید نیستند. در همین راستا نشریه آاس اسپانیا نیز با تیتر جالب "دو غول حالا آزاد هستند" به تمام شدن قرارداد مسی و راموس با بارسلونا و رئال مادرید اشاره کرده است.
البته آاس نیز به امیدواری مدیران بارسا برای ماندگار شدن مسی اشاره کرده است.

 

 

1618314

دیدگاه‌ها