کد خبر : 1765250 | 10 تیر 1400 ساعت 21:38 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه رویارویی با سوییس؛

کمک گرفتن انریکه از نادال در دفاع از اونای سیمون!

تیم ملی اسپانیا فردا در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 به مصاف سوییس خواهد رفت.

کمک گرفتن انریکه از نادال در دفاع از اونای سیمون!

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه مسابقه یک چهارم نهایی اسپانیا برابر سوییس در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020، لوییز انریکه، سرمربی لاروخا، در کنفرانس خبری خود گفت: "تیم روحیه و اخلاق خوبی دارد و من از عملکردمان در آخرین دقایق بازی برابر کرواسی راضی هستم."

 

بازی با سوییس بهتر از بازی با فرانسه است یا آماده‌سازی تیم از نظر ذهنی برای این بازی سخت خواهد بود؟

انریکه: " واقعیت این است که سویس صعود کرده و بقیه چیزها دیگر اهمیتی ندارند. شانس یا بدشانسی، مشخص خواهد شد که هر دو تیم یکدیگر را بسیار خوب می شناسند. سوییس یک رقیب سرسخت خواهد بود، آنها یک تیم عالی و در سطح اسپانیا هستند. بازی بسیار پیچیده و سختی خواهد بود."

 

1618473

 

آیا بازی برابر سوییس به اندازه بازی که در والدبباس داشتیم، دشواری هایی خواهد داشت؟

انریکه: "در بازی در والدبباس واقعیت این است که اسپانیا بسیار برتر بود، چرا که آنها فقط یک فرصت به ما دادند. هر دو بازی مقابل سوییس دشوار بود زیرا آنها فشار می آورند، می دوند و مشکلاتی را ایجاد می کنند. اکنون هم انتظار چیز متفاوتی را ندارم."

 

به رغم پیروزی، آیا نگران نشدید که کرواسی توانست سه گل به ما بزند؟

انریکه: "ما با وجود برخی شکست ها و اشتباهات فردی، ما در سطح دفاعی یکی از بهترین تیم های رقابت های قهرمانی اروپا هستیم. این تیم نگرش خوبی دارد و من از اینکه چگونه دقایق پایانی مقابل کرواسی را مدیریت کردیم راضی ام. چیزی که من دوست نداشتم کاری بود که در آن بازی وقتی توپ را در اختیار داشتیم انجام دادیم، نه حرکات بدون توپ‌مان."

 

چه چیزی بیشتر از همه شما را در مورد رقیب نگران می کند؟

انریکه: "سوییس یک مربی فوق العاده دارد دارد که در  77 بازی در کنار این تیم بوده و آنها قرار است حسابی برای ما مشکل‌ساز شوند. این حریفی است که شکست دادن آن بسیار دشوار است و با تمام وجود برای پیروزی بازی می کند، درست مانند اسپانیا."

 

1618472

 

آیا اونای سیمون، دروازه‌بان اسپانیا، آن اشتباهش در بازی با کرواسی را پشت سر گذاشته؟

انریکه: "نیازی به پشیمانی از اشتباه نیست زیرا ارتکاب اشتباه مهم نیست بلکه کاری که شما بعد از اشتباه انجام می دهید اهمیت دارد. به قول رافائل نادال داشتن حافظه ماهی بعد از هر اشتباه بهترین کار است. خطاهای مفهومی باید اصلاح شوند، اما خطاهای اجرایی قابل حل هستند. اشتباه اونای یکی از اشتباهات مدل دوم بود. اونای در بازی به ما کمک می کند و من به او نمره A می دهم."

 

هر دو تیم اسپانیا و سوییس در مسابقه قبلی خود به وقت های اضافه رفته و 120 دقیقه بازی کرده اند. وضعیت جسمانی بازیکنان در انتخاب تیم اهمیت خواهد داشت؟

انریکه: "مسئله آمادگی جسمانی به هیچ وجه ما را دچار محدودیت نمی کند. تعداد بازیکنان ما چشمگیر است. وضعیت روحی-عاطفی و جسمی بهم پیوسته اند. از نظر جسمی ما در بهترین وضعیت هستیم."

 

1616865

 

آیا در حال آماده سازی تغییراتی هستید یا با همان ترکیب قبلی را تکرار خواهید کرد؟

انریکه: "من هنوز نمی دانم که آیا تغییراتی ایجاد خواهم کرد یا نه، در این مورد تصمیم خواهم گرفت. من به 24 بازیکنم اطمینان دارم که هر کسی می تواند بازی کند."

 

آیا تیمی بهتر از اسپانیا در یورو دیده اید؟

انریکه: "خیر."

 

 

 

 

دیدگاه‌ها