کد خبر : 1765263 | 10 تیر 1400 ساعت 22:32 | 41.1K بازدید | 6 دیدگاه

در اعتراض به کمیته استیناف؛

ساکت الهامی استعفاء داد!

سرمربی نساجی در اعتراض به عدم اعلام رای توسط کمیته استیناف از سمت خود استعفاء کرد.

ساکت الهامی استعفاء داد!

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی که نتایج درخشانی همراه با نساجی مازندران کسب کرده بود، در پایان دیدار با پیکان از سمت خود استعفاء داد.

 

او در کنفرانس خبری پس از این دیدار اعلام کرد تا زمانی که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای دیدار پیکان و سایپا را تغییر ندهد، دیگر به سمت خود در سرمربیگری نساجی برنمی‌گردد.

 

الهامی که سال گذشته در نخستین تجربه سرمربیگری در لیگ برتر موفق شد تراکتور را به قهرمانی در جام حذفی برساند، امسال پس از هفته هجدهم هدایت نساجی مازندران را عهده‌دار شد و به غیر از دو باخت مقابل پرسپولیس و سپاهان، در پنج دیدار برابر سایپا، نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان، فولاد و ماشین‌سازی به برتری رسید که این روند امروز ادامه پیدا نکرد و با باخت آنها همراه بود.

 

1618524

 

اما ساکت الهامی، سرمربی نساجی در تصمیمی که قبل از بازی امروز گرفته بود، در نشست خبری اعلام کرد بخاطر تعلل کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در اعلام رای دیدار پیکان و سایپا و تغییر ندادن نتیجه این مسابقه به سود پیکان، از سمت خود در نساجی مازندران استعفاء می‌دهد.

 

طی هفته‌های اخیر تمام تیم‌های پایین جدولی ازجمله نساجی، ذوب‌آهن، پیکان و ... نسبت به عدم اعلام رای توسط کمیته استیناف معترض شده بودند که امروز ساکت الهامی به این شکل و با استعفای خود اعتراضش را نشان داد.

دیدگاه‌ها